Gå til innhold

For en dag!


Lillemus

Anbefalte innlegg

Først klarte jeg å skjære meg i fingeren mens jeg vasket kopper.

Så mistet jeg en skrue ned i kjøkkenvifta da jeg skulle skru topplista på et skap, måtte demontere halve vifta for å få den ut igjen.

Så rev jeg ned en hylle i kjøkkenskapet og tok knekken på 15 dessertskåler og 20 glass omtrent - det hørtes!

Deretter rev jeg ned en annen mindre hylle og sendte et sukker og fløte-sett i golvet, det var heldigvis i tinn så det gikk ikke i stykker.

Og nå bruste brusen min over da jeg åpnet den så jeg har vasket stuegolvet i brus...

*Sukk* Det var i går det var fredag den 13., ikke i dag? Snakker om trææææge trøndera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Først klarte jeg å skjære meg i fingeren mens jeg vasket kopper.''

Etter mange år på Østlandet er det fristende å spørre: "Men hvis du skjærer deg av å vaske kopper, hvordan klarer du da å drikke av dem?" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Først klarte jeg å skjære meg i fingeren mens jeg vasket kopper.''

Etter mange år på Østlandet er det fristende å spørre: "Men hvis du skjærer deg av å vaske kopper, hvordan klarer du da å drikke av dem?" ;-)

*Fnis* Åkei da - først klarte jeg å skjære meg på en kniv da jeg tok oppvasken. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Ta en avis og sett deg i sofaen. Bli der til du kan legge deg. Da kan det vel umulig skje flere uhell?

Og så kan du stå opp i morgen til en ny, frisk dag- hvor alt går din vei?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Fnis* Åkei da - først klarte jeg å skjære meg på en kniv da jeg tok oppvasken. ;o)

;-)

Husker en gang jeg var på dameselskap hos en barndomsvenninne i Oslo, og hun sa noe ala "jammen bra jeg vasket kopper i dag, for jeg har ikke så mange tallerkener", hvorpå en av østlandsdamene så ut som et stort spørsmålstegn og sa: "Men det er da bedre å spise av en dyptallerken enn av en _kopp_, da!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en avis og sett deg i sofaen. Bli der til du kan legge deg. Da kan det vel umulig skje flere uhell?

Og så kan du stå opp i morgen til en ny, frisk dag- hvor alt går din vei?

;-)

Jeg har tenkt å sitte her i stolen resten av kvelden gitt. :o) Men det ligger to matter i vaskemaskina og de bør tas ut og henges opp, men jeg vet ikke om jeg tør. Det står nemlig 4 nymalte skuffer på kjøkkengolvet...

Er det mulig å være så klønete?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skulle nok tilbrakt dagen på sofaen, med en god bok og en kopp te (servert av kjæresten, hvis ikke ville du vel blitt skoldet).

Han tilga meg for at jeg knuste det meste som sto på hylla (merkelig nok berget 3 av de 4 fineste glassene + de 5-6 fineste skålene!) og syntes jeg har jobbet så hardt med malingen de siste dagene at han spanderte middag på meg i dag. :o) Han torte vel ikke slippe meg løs ved komfyren... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*må le litt* er det mulig? Men da har du sikkert ikke uflaks resten av året, da :-)

''*må le litt* er det mulig? Men da har du sikkert ikke uflaks resten av året, da :-)''

Jeg pleier ikke å være fullt så uheldig som dette på en og samme dag nei... *Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tilga meg for at jeg knuste det meste som sto på hylla (merkelig nok berget 3 av de 4 fineste glassene + de 5-6 fineste skålene!) og syntes jeg har jobbet så hardt med malingen de siste dagene at han spanderte middag på meg i dag. :o) Han torte vel ikke slippe meg løs ved komfyren... ;o)

Det er vel tryggest at du holder deg i ro resten av helgen, og lar kjæresten ta seg av som kan være farlig i hånden "midlertidige kløner".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest arbeidsmauren

Jeg har tenkt å sitte her i stolen resten av kvelden gitt. :o) Men det ligger to matter i vaskemaskina og de bør tas ut og henges opp, men jeg vet ikke om jeg tør. Det står nemlig 4 nymalte skuffer på kjøkkengolvet...

Er det mulig å være så klønete?!

Jeg tror fullt ut på at et uhell kommer sjeldent alene. For noen år siden arbeidet jeg i en bedrift der vi var fire ansatte til sammen. Samme dag som jeg hadde tenkt å be meg om fri da jeg nylig hadde fått en kraftig fleenge i foten og måtte sy 12 sting, fikk jeg først telefon fra sjefen om at han hadde brukket foten. Dagen etter ringte den andre kollegaen min og gråt at hun lå nyoperert på sykehus langt unna. Så kom mandagen og jeg fikk telefon fra den tredje personen at hun var blitt rammet av kyssesjuken. I en måned jobbet jeg for fire ansatte. Fy faen. Historien var så utroligf at den ble smørt utover i lokalavisene.

En annen gang hadde jeg helgebesøk av tvillingsøsteren min som ble syk med kraftig oppkast og magesmerter. Jeg ringte legevakten som ba meg komme om to timer. Jeg tenkte "Da rekker jeg å ri en tur" og gikk ut for å hente en hest som sparket meg i magen. Dermed måtte jeg ringe på igjen, og fikk beskjed om å ta med meg søsteren og komme med det samme. Jeg fikk en nabo til å kjøre oss, men da hun skulle hjelpe meg ut av bilen klemret hun handen sin. Så dermed var vi tre unge damer på legekontoret sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror fullt ut på at et uhell kommer sjeldent alene. For noen år siden arbeidet jeg i en bedrift der vi var fire ansatte til sammen. Samme dag som jeg hadde tenkt å be meg om fri da jeg nylig hadde fått en kraftig fleenge i foten og måtte sy 12 sting, fikk jeg først telefon fra sjefen om at han hadde brukket foten. Dagen etter ringte den andre kollegaen min og gråt at hun lå nyoperert på sykehus langt unna. Så kom mandagen og jeg fikk telefon fra den tredje personen at hun var blitt rammet av kyssesjuken. I en måned jobbet jeg for fire ansatte. Fy faen. Historien var så utroligf at den ble smørt utover i lokalavisene.

En annen gang hadde jeg helgebesøk av tvillingsøsteren min som ble syk med kraftig oppkast og magesmerter. Jeg ringte legevakten som ba meg komme om to timer. Jeg tenkte "Da rekker jeg å ri en tur" og gikk ut for å hente en hest som sparket meg i magen. Dermed måtte jeg ringe på igjen, og fikk beskjed om å ta med meg søsteren og komme med det samme. Jeg fikk en nabo til å kjøre oss, men da hun skulle hjelpe meg ut av bilen klemret hun handen sin. Så dermed var vi tre unge damer på legekontoret sammen.

Høres ut som familien min det der... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...