GoodTimes 1 505 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det skjer sjelden, så derfor husker jeg aldri å spørre noen om det: reagerer noen av dere med vondt i magen på pastasaus med mye basilikum/basilikumessens? Min søster lager dette og det hender at jeg er der og spiser det. I dag fikk jeg kjempevondt, type veldig halsbrann og hun sier at det må være noe annet. Hun har aldri reagert på det. Og det kan selvsagt være noe annet, men jeg husker at jeg har reagert på det før. Altså ikke bare litt klippet, grønn basilikum, men også en skvett av essensen. Anyone? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximia 834 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Selvsagt kan du få halsbrann av dette, selv om din søster ikke reagerer på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har iallefall en venninne som alltid spyr etter inntak av mat med oregano, basilikum og andre diverse krydder. Kan godt være at du reagerer på det, ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.