Gå til innhold

få seg e-post adresse

Gjest cerrutii
 Del

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

morsan

Det er mange steder man kan opprette gratisadresser. Du kan f eks gå inn på www.hotmail.com og opprette en mailadresse der. Selv har jeg en fra start.no

Nb: Husk at du ikke trenger å skrive inn ditt korrekte navn når du lager en adresse. Det navnet du skriveer inn vil stå i de mailene andre mottar fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus

hotmail.com

Jeg har både yahoo.no, live.no (samme som hotmail) og gmail.com og foretrekker så absolutt live.no. Yahoo er ofte vanvittig treg til å motta og sende mailene og gmail har en layout som er grusom i mine øyne, jeg klarer bare ikke venne meg til den.

Lag adressen helt anonym - skriv bare noe tull i registreringesfeltene. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helmi

hotmail.com

Jeg har både yahoo.no, live.no (samme som hotmail) og gmail.com og foretrekker så absolutt live.no. Yahoo er ofte vanvittig treg til å motta og sende mailene og gmail har en layout som er grusom i mine øyne, jeg klarer bare ikke venne meg til den.

Lag adressen helt anonym - skriv bare noe tull i registreringesfeltene. :o)

''gmail har en layout som er grusom i mine øyne,'' Det er jo utrolig mange valgmuligheter på gmail når det gjelder layout :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus

''gmail har en layout som er grusom i mine øyne,'' Det er jo utrolig mange valgmuligheter på gmail når det gjelder layout :)

Det er vel den standard layouten jeg ikke klarer da for jeg har ikke orket å sette meg inn i den, så grusom syntes jeg den var. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...