Gjest bare meg eller? 0 0 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hørte på radioen i går om at det var ville tilstander da dørene ble åpnet. Og jeg lurer på om folk har gått ifra vettet? Selv synes jeg ikke designen er noe spesiellt pen. Noen av skoene ser vulgære ut, mens nagler får man jo kjøpt hvor som helst. Kjolene er sånn passe, men ikke noe mer . Og ikke minst så ser et par vesker ut som om dem kunne vært kjøpt på obs.! Så hva synes dere andre der ute? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er vel merket som selger antar jeg? Forøvrig synes jeg mange av klærne og skoene er fine 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggli 0 0 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er vel ikke noe nytt at folk har forskjellig smak. Ellers er det åpenbart at folk gikk mann av huse fordi Jimmy Choo har valgt å sette sitt navn på produktene, og ikke fordi produktene i seg selv var så fine. Jeg likte noe av det, men synes det var for dyrt, og jeg gadd heller ikke å stresse for å få tak i det. Det jeg stusser på, er at mange av dem som kjøper ser ut til å tro at det er "ekte" designklær. Det blir ikke ekte Jimmy Choo bare fordi navnet står på (og designhuset muligens har deltatt noe i designen), når klærne er produsert av H&M med de samme materialene som de ellers ville brukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Uansett hvor pent det måtte være, gidder jeg ikke å stå flere timer i kø for så å løpe inn og grafse til seg det man klarer før andre gjør det... Jeg er ofte innom finn.no og titter, og i går oppdaget jeg at det var flere annonser der for Jimmy Choo-varer kjøpt samme dag på H&M. Så jeg søkte opp dette spesielt, og av mange annonser fremgår det at selgeren hadde stått timesvis i kø. At de gidder - for å tjene kanskje noen skarve hundrelapper på videresalg på finn.no!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest positiv med forbehold om veskene 0 0 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg likte kolleksjonen svært godt. Skjelden man får såpass interessant snitt utført i gode materialer til den prisen. Veskene skal jeg imidlertid ikke uttale meg om - de var utsolgt der jeg bor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.