Gå til innhold

jimmy choo


Gjest bare meg eller?

Anbefalte innlegg

Gjest bare meg eller?

Hørte på radioen i går om at det var ville tilstander da dørene ble åpnet. Og jeg lurer på om folk har gått ifra vettet?

Selv synes jeg ikke designen er noe spesiellt pen. Noen av skoene ser vulgære ut, mens nagler får man jo kjøpt hvor som helst. Kjolene er sånn passe, men ikke noe mer . Og ikke minst så ser et par vesker ut som om dem kunne vært kjøpt på obs.!

Så hva synes dere andre der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke noe nytt at folk har forskjellig smak. ;)

Ellers er det åpenbart at folk gikk mann av huse fordi Jimmy Choo har valgt å sette sitt navn på produktene, og ikke fordi produktene i seg selv var så fine. Jeg likte noe av det, men synes det var for dyrt, og jeg gadd heller ikke å stresse for å få tak i det.

Det jeg stusser på, er at mange av dem som kjøper ser ut til å tro at det er "ekte" designklær. Det blir ikke ekte Jimmy Choo bare fordi navnet står på (og designhuset muligens har deltatt noe i designen), når klærne er produsert av H&M med de samme materialene som de ellers ville brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor pent det måtte være, gidder jeg ikke å stå flere timer i kø for så å løpe inn og grafse til seg det man klarer før andre gjør det...

Jeg er ofte innom finn.no og titter, og i går oppdaget jeg at det var flere annonser der for Jimmy Choo-varer kjøpt samme dag på H&M. Så jeg søkte opp dette spesielt, og av mange annonser fremgår det at selgeren hadde stått timesvis i kø. At de gidder - for å tjene kanskje noen skarve hundrelapper på videresalg på finn.no!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest positiv med forbehold om veskene

Jeg likte kolleksjonen svært godt. Skjelden man får såpass interessant snitt utført i gode materialer til den prisen. Veskene skal jeg imidlertid ikke uttale meg om - de var utsolgt der jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...