Gå til innhold

truseglipp meg her og der...

Gjest søndagstanker
 Del

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest firepile

Istedet for å klage på TV2s kameraføring kunne hun vel kledd på seg ei truse i forkant av intervjuet...

Dette er nok en godt planlagt mediastunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hushjelpen

Truse eller ei, har man valgt en slik kjole er det jo uansett ikke uvanlig og sitte med bena i kors...

Det burde man uansett gjøre med kort kjole på, er min mening:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mrxx

Den dama der er ikke helt god. Hun burde ha vett nok til å ha truse på med en slik kjole og en slik setting. Men det er noen som gjør alt for å få oppmerksomhet.

I tillegg er hun dum nok til å skylde på TV2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adriana

"...Hva skulle jeg gjort, da? Tatt på meg jeans eller gått med en Dovre underbukse under kjolen?..."

Hmm... Nei... Jeg kan heller ikke komme på andre alternativer ;o)

Uansett som det sies under her så sitter man da med bena i kryss når man går med så kort kjole. De fleste vil vel ikke at trusa skal synes heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan

"...Hva skulle jeg gjort, da? Tatt på meg jeans eller gått med en Dovre underbukse under kjolen?..."

Hmm... Nei... Jeg kan heller ikke komme på andre alternativer ;o)

Uansett som det sies under her så sitter man da med bena i kryss når man går med så kort kjole. De fleste vil vel ikke at trusa skal synes heller...

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan

Den dama der er ikke helt god. Hun burde ha vett nok til å ha truse på med en slik kjole og en slik setting. Men det er noen som gjør alt for å få oppmerksomhet.

I tillegg er hun dum nok til å skylde på TV2.

Evt "smart nok" til å skylde på tv2....;-) I hennes verden gjør man jo hva som helst for pr, fra å være naken kun iført kroppsmaling og brenne maleriene sine, til å stå i bundad utenfor en kirke og kline med en dam (eller husker jeg feil?) osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mrxx

Evt "smart nok" til å skylde på tv2....;-) I hennes verden gjør man jo hva som helst for pr, fra å være naken kun iført kroppsmaling og brenne maleriene sine, til å stå i bundad utenfor en kirke og kline med en dam (eller husker jeg feil?) osv osv...

Dette er ikke smart i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan

Dette er ikke smart i mine øyne.

Ikke i mine heller, derfir skrev jeg det i anførselstegn, men jeg tror nok dette var veldig iscenesatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Istedet for å klage på TV2s kameraføring kunne hun vel kledd på seg ei truse i forkant av intervjuet...

Og at tv2 kunne flyttet sofaen fordi hun ikke er vettug nok til å ta på seg truse? Haha.. Brødhue!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Krysser alle fingre på begge hender for at TV2 blir irritert på usaklig, tåpen kritikk fra dødkjøtt som ikke har noe å melde, og sverger om å a l d r i - jeg mener A L D R I - mer gi den damen sendeflate!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Kunne jo risikert at Dovretrusa stakk fram under kjolen vett'u....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...