Gjest søndagstanker Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Herregud for en idiotisk verden enkelte mennesker velger å leve i... http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=598709 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Istedet for å klage på TV2s kameraføring kunne hun vel kledd på seg ei truse i forkant av intervjuet... 0 Siter
Elis31 Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Men likevel hvis hun satt med bena i kors, kunne det jo ikke være mye som kunne vises. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Istedet for å klage på TV2s kameraføring kunne hun vel kledd på seg ei truse i forkant av intervjuet... Dette er nok en godt planlagt mediastunt. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Truse eller ei, har man valgt en slik kjole er det jo uansett ikke uvanlig og sitte med bena i kors... Det burde man uansett gjøre med kort kjole på, er min mening:o) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Den dama der er ikke helt god. Hun burde ha vett nok til å ha truse på med en slik kjole og en slik setting. Men det er noen som gjør alt for å få oppmerksomhet. I tillegg er hun dum nok til å skylde på TV2. 0 Siter
Axcia Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Ja, det var helt sikkert bare "avglemt" å iføre seg truse. OMG... så teit. 0 Siter
Gjest Melis34 Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Dette er nok en godt planlagt mediastunt. Jaaa bare fjas fra hennes side...noe så dumt haha.... 0 Siter
Adriana Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 "...Hva skulle jeg gjort, da? Tatt på meg jeans eller gått med en Dovre underbukse under kjolen?..." Hmm... Nei... Jeg kan heller ikke komme på andre alternativer ;o) Uansett som det sies under her så sitter man da med bena i kryss når man går med så kort kjole. De fleste vil vel ikke at trusa skal synes heller... 0 Siter
morsan Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 "...Hva skulle jeg gjort, da? Tatt på meg jeans eller gått med en Dovre underbukse under kjolen?..." Hmm... Nei... Jeg kan heller ikke komme på andre alternativer ;o) Uansett som det sies under her så sitter man da med bena i kryss når man går med så kort kjole. De fleste vil vel ikke at trusa skal synes heller... Enig. 0 Siter
morsan Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Den dama der er ikke helt god. Hun burde ha vett nok til å ha truse på med en slik kjole og en slik setting. Men det er noen som gjør alt for å få oppmerksomhet. I tillegg er hun dum nok til å skylde på TV2. Evt "smart nok" til å skylde på tv2....;-) I hennes verden gjør man jo hva som helst for pr, fra å være naken kun iført kroppsmaling og brenne maleriene sine, til å stå i bundad utenfor en kirke og kline med en dam (eller husker jeg feil?) osv osv... 0 Siter
mrxx Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Evt "smart nok" til å skylde på tv2....;-) I hennes verden gjør man jo hva som helst for pr, fra å være naken kun iført kroppsmaling og brenne maleriene sine, til å stå i bundad utenfor en kirke og kline med en dam (eller husker jeg feil?) osv osv... Dette er ikke smart i mine øyne. 0 Siter
morsan Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Dette er ikke smart i mine øyne. Ikke i mine heller, derfir skrev jeg det i anførselstegn, men jeg tror nok dette var veldig iscenesatt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Istedet for å klage på TV2s kameraføring kunne hun vel kledd på seg ei truse i forkant av intervjuet... Og at tv2 kunne flyttet sofaen fordi hun ikke er vettug nok til å ta på seg truse? Haha.. Brødhue!! 0 Siter
Gjest nemlig hemlig Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Syntes hun byttet fra det ene benet til det andre litt vel ofte, ja. Nå vet jeg hvorfor...veldig planlagt dette tror jeg. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Krysser alle fingre på begge hender for at TV2 blir irritert på usaklig, tåpen kritikk fra dødkjøtt som ikke har noe å melde, og sverger om å a l d r i - jeg mener A L D R I - mer gi den damen sendeflate!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Istedet for å klage på TV2s kameraføring kunne hun vel kledd på seg ei truse i forkant av intervjuet... Kunne jo risikert at Dovretrusa stakk fram under kjolen vett'u.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.