Gå til innhold

garantert svar fra NHD

Gjest mail eller telefon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for de som ønsker å betale 1800 kroner i timen på telefon med en fagperson så...

Gjest mail eller telefon
Skrevet

Ja, for de som ønsker å betale 1800 kroner i timen på telefon med en fagperson så...

En behandlingstime varer i 45 minutter. Det utgjør 1350 kr. Hva koster en privatpraktiserende? Hvor lenge må en vente på time? Noter spørsmålene på forhånd!

Skrevet

En behandlingstime varer i 45 minutter. Det utgjør 1350 kr. Hva koster en privatpraktiserende? Hvor lenge må en vente på time? Noter spørsmålene på forhånd!

Privatpraktiserende tar mye forskjellig, men de jeg har hørt om (som ikke har avtale) tar ca. halvparten av de der...

Gjest mail eller telefon
Skrevet

Privatpraktiserende tar mye forskjellig, men de jeg har hørt om (som ikke har avtale) tar ca. halvparten av de der...

En mail koster 100 spenn. Kan NHD svare oss på om det er for ett - 1 - spørsmål?

Gjest firepile
Skrevet

En mail koster 100 spenn. Kan NHD svare oss på om det er for ett - 1 - spørsmål?

Hvor står det at det koster 100 spenn?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Tjenesten er for min del ikke aktiv enda. Jeg kommer sannsynligvis til å aktivere den denne uken.

Jeg vil svare slik at jeg kan forsvare prisen. Det kan være mer enn et spørsmål i innlegget om det er en naturlig enhet.

På den annen side kan en ikke samle opp spørsmål fra hele slekta for å spare penger. Sammenlign det gjerne med en legekonsultasjon.

Gjest mail eller telefon
Skrevet

Tjenesten er for min del ikke aktiv enda. Jeg kommer sannsynligvis til å aktivere den denne uken.

Jeg vil svare slik at jeg kan forsvare prisen. Det kan være mer enn et spørsmål i innlegget om det er en naturlig enhet.

På den annen side kan en ikke samle opp spørsmål fra hele slekta for å spare penger. Sammenlign det gjerne med en legekonsultasjon.

Supert! Er prisen på 100 spenn riktig? Blir det færre svar fra deg på DOL?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Supert! Er prisen på 100 spenn riktig? Blir det færre svar fra deg på DOL?

Jeg har ikke fått noe signal om endring av min avtale med DOL. Slik sett er det ingen grunn til å forvente endring fra min side.

Prisen på svar er noe fagpersonen bestemmer selv. Siden pris i noen grad er en sak om tilbud og etterpørsel, vil den selvsagt kunne bli regulert. Det er imidlertid også andre faktorer som regulerer dette for meg. Jeg har til vanlig såpass lite fritid at jeg nok ikke selger den for under 100 kr. På den annen side vil jeg kunne se meg selv i speilet og vite at jeg ikke utnytter noens sykdom. Jeg skal kunne stå for at "varen" er verdt prisen.

Gjest mail eller telefon
Skrevet

Jeg har ikke fått noe signal om endring av min avtale med DOL. Slik sett er det ingen grunn til å forvente endring fra min side.

Prisen på svar er noe fagpersonen bestemmer selv. Siden pris i noen grad er en sak om tilbud og etterpørsel, vil den selvsagt kunne bli regulert. Det er imidlertid også andre faktorer som regulerer dette for meg. Jeg har til vanlig såpass lite fritid at jeg nok ikke selger den for under 100 kr. På den annen side vil jeg kunne se meg selv i speilet og vite at jeg ikke utnytter noens sykdom. Jeg skal kunne stå for at "varen" er verdt prisen.

Du kan speile deg med god samvittighet. Men du skal være på DOL i mange år enda! Ikke prøv deg på noe annet!:-)

• 1 måned senere...
Gjest spurte 11/12
Skrevet

Hei! Når en spør via mail og ikke får svar innen 3 virkedager- vil en få beskjed om at en ikke får svar- eller at det vil ta lengre tid enn dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...