Gå til innhold

Hjelp :(


Gjest min kjære?

Anbefalte innlegg

Gjest min kjære?

Kjæresten min bor langt unna meg. Jeg har store problemer med å stole han. Bla fordi: Mens vi var sammen traff han ei dame på byn som han hadde en flørt med. Han har sagt at det ikke er noe mellom de, at det kun var en liten flørt. Men jeg har mine mistanker..Han har fått en del meldinger fra hun mens jeg har vært på besøk. I går var jeg inne på facebook profilen hans. Der poppet det opp en melding på wallen fra denne damen hvor det sto: " Hei, det går bare fint med meg, med deg da? lenge siden...stor klem tilbake;)"

Den ble slettet med en gang. Han har nok skrevet i innboksen hennes og så svarte hun på wallen...for en stund siden tok vi bort at vi er "i et forhold" på facebook fordi vi orker ikke å innvolvere alle om det skulle bli slutt osv. Vi har hatt problemer pga tilliten, men jeg har valgt å stole på han og for noen dager siden sa han at han virkelig ikke ville miste meg og at vi måtte forsøke å få dette til.

I hele går fikk jeg veldig "spake" meldinger fra han, han var dårlig, skulle legge seg tidlig, og i dag en mld hvor det sto at han var ikke i form så han klarte nesten ikke å ta seg av dattera på 5 som er hos han i helgen.

Jeg har en god venninne som har denne andre damen som en bekjent av en bekjent og har hun derfor som "venn" på facebook... Hun har fortalt meg at på wallen til damen sto det i går kveld " Kan dette endelig være....;) "

Jeg ser for meg nå at de har pratet masse sammen i går og at han skal besøke hun i kveld..kan jo ikke spørre han rett ut om det heller?? hva skal jeg gjøre? er jeg helt paranoid? synes det er så forferdelig ekkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umiddelbar kommentar: Det er han du trenger å snakke med om dette, ikke oss...

Lykke til - en trasig situasjon uansett. Men mye kan løses ved å spørre direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umiddelbar kommentar: Det er han du trenger å snakke med om dette, ikke oss...

Lykke til - en trasig situasjon uansett. Men mye kan løses ved å spørre direkte.

Er enig i at det er han du må prate med, og ikke oss.

Du må gi han en sjanse til å forklare seg. Det virker som om at du lager dine egne ideer om hva som skjer og ikke skjer.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt store problemer med at min kjære flørtet med en annen med meg til stedet. Opprettholdt han deretter kontakten med vedkommende, ville det ikke vært mye tillitsvekkende.

Problemet ditt med å snakke med ham er kanskje at du ikke stoler på at han snakker sant.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det f.eks. ikke står på facebook-profilen at kjæresten din er i et forhold, er det kanskje ikke så rart at det popper opp sånne meldinger?

Om du føler at han flørter med andre, må du selvfølgelig ta det opp med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...