Gå til innhold

Flere som hater søndager?

Gjest boring,boring, boring
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest boring,boring, boring

Er bare guffen av hele dagen. Ikke en sjel ute, alle trær og gress er dødt. Himmelen er grå og jeg sitter alene hjemme og gruer meg til en hard uke med vanvittig stress på jobb. Har akkurat levert et fullført prosjekt på data og kan ha god samvittighet for det. Hva pokker skal jeg gjøre resten av dagen? Er rastløs, samtidig som jeg ikke vet hva jeg skal finne på. Hvordan fyller dere andre single denne dagen?

Orker ikke rake løv, orker ikke gå på langtur med hundene. Mange som maser om at jeg må komme på besøk... men det er slitsomt å kjøre en time for å sitte å kakle med venner og familier med masete unger. Sukk. Har en flaske vin, men tror jeg sparer den til i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest steda steda

''Hvordan fyller dere andre single denne dagen? ''

Rydder og vasker. Søndag er den store rydde- og vaskedagen. Noen ganger er jeg også ut på en lengre gå- sykle eller padletur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan

Hvis du kjeder deg nå, får du kanskje en mer morsom dag om du knekker vinflaska med det samme :)))

Med mindre hun sovner på sofaen for så å våkne frisk og opplagt klokka ni i kveld og deretter ikke få sove om natten! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boring,boring,boring

''Hvordan fyller dere andre single denne dagen? ''

Rydder og vasker. Søndag er den store rydde- og vaskedagen. Noen ganger er jeg også ut på en lengre gå- sykle eller padletur.

Sukk. Hater å gå tur. Blir helt kokko i hodet av å gå alene på de samme veiene om og om igjen. Tenker så mye rart.

Huset er strøkent... så og si. Men for tidlig å sprette vinflaska nå. Da er den tom på ettermiddagen og jeg må være våken mens alkoholen fordamper og angstnivået stiger i takt med hodepine.

Hadde bare kjøpeseenteret vært åpent, da kunne jeg dratt til byen å kjøpt med en julebord-kjole...

Noen som vet om noen svært spennende og sprø nettsider jeg kan besøke????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Singel og glad

Jeg er også singel. Elsker søndager og kjeder meg aldri.

Tiden flyr....bøker,data, mat, tur og vips så er mandagen der igjen(er mindre glad i den).

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boring,boring,boring

Jeg er også singel. Elsker søndager og kjeder meg aldri.

Tiden flyr....bøker,data, mat, tur og vips så er mandagen der igjen(er mindre glad i den).

Ha en fin dag!

Heldig du. Har mye jeg kan finne på egentlig... men er for tiltaksløs og utilfreds med søndagstilværelsen, så timene er en pine. Har akkurat sugd i meg astmamedisin, og nå har jeg heidundrende hjertebank som bivirkning. Sukk. Men skal snart ut og finne noe å dille med. Endelig mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus

Har hatt en herlig dag jeg! Fikk satt på plass skuffene på kjøkkenet og da jeg sto opp, vasket og ryddet i dem med det samme, så nå er hele kjøkkenet nymalt og rundvasket til jul. :o)

Etter frokost syklet jeg først en runde på 6 km for å sjekke hvor langt det var i tilfelle jeg skulle få lyst til å løpe der senere. Deretter så vi en film, Gran Torino, kjempefilm som anbefales!

Etter filmen jogget jeg en tur på 5 km, nå har jeg dusjet og i stekeovnen står en lasagne og putrer og snart er det middag. :o) Det var nydelig ute i dag, sol og mildt og på skogsveien var det mykt og fint og noen steder omtrent et teppe av gule blader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gleder meg til jul

Har hatt en herlig dag jeg! Fikk satt på plass skuffene på kjøkkenet og da jeg sto opp, vasket og ryddet i dem med det samme, så nå er hele kjøkkenet nymalt og rundvasket til jul. :o)

Etter frokost syklet jeg først en runde på 6 km for å sjekke hvor langt det var i tilfelle jeg skulle få lyst til å løpe der senere. Deretter så vi en film, Gran Torino, kjempefilm som anbefales!

Etter filmen jogget jeg en tur på 5 km, nå har jeg dusjet og i stekeovnen står en lasagne og putrer og snart er det middag. :o) Det var nydelig ute i dag, sol og mildt og på skogsveien var det mykt og fint og noen steder omtrent et teppe av gule blader.

Vasket ned kjøkkenet mitt idag jeg også :) så nå er hele huset vasket ned fra tak til gulv :)

Til helgen er det julebord, og neste helg kan vi henge opp adventsstjernene igjen, og finne fram "kjøkkennissene" :)))))))) ALT er klart til det, vinduene rene og pene. Hmmmm adventstjerner ja .... lurte på om jeg skulle kjøpe meg en stor papirstjerne i sølv å ha i det store stuevinudet mitt i år ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singel og glad

Heldig du. Har mye jeg kan finne på egentlig... men er for tiltaksløs og utilfreds med søndagstilværelsen, så timene er en pine. Har akkurat sugd i meg astmamedisin, og nå har jeg heidundrende hjertebank som bivirkning. Sukk. Men skal snart ut og finne noe å dille med. Endelig mørkt.

Koselig når det er mørkt, liker meg også godt ute da.

Men astma hørtes ikke kjekt ut. Det har sønnen min også. Nå er han forkjøla og sliter litt.

Håper det gåt fint med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Gjorde det før, syns den var litt treg, men nå er søndag en av de beste dagenei uka. Det er jo ingenting som ¨å gjøres, den kan bare nytes! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axcia

Nei, jeg hater ingen dager. I dag har vi vært borte på besøk, ungene har senere hatt besøk, samt vært ute i mørket med lommelykter. Jeg har vaska litt og hengt opp et par lyskuler i vinduene. Ble så fint, atte. Hyggelig med litt lys i den mørke årstida :-) Jeg får sikkert litt kritikk for å starte adventstida for tidlig, nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...