Gå til innhold

Hvordan pakke dette best mulig inn?


Gjest flower00

Anbefalte innlegg

Gjest flower00

Jeg har møtt en person på nettet. Vi har utvekslet en del mail og han virker som en hyggelig gutt. På profilen hans er det to bilder av han, og i utgangspunktet synes jeg han så litt østeuropeisk ut. Jeg fikk meg aldri til å spørre om dette, og han ga uttrykk for at han var helt norsk, så jeg antok at han også var det. Etter hvert som vi ble bedre kjent på nettet, dristet jeg meg til å spørre om navnet hans; og som først antatt var det helt utenlandsk. Jeg fikk også mail adr hans så jeg kunne søke på facebook profilen hans, og jeg ser at bilene på nettdating profilen hans lyver en del. Jeg mistet dessverre veldig interessen etter dette. Jeg er ikke interessert i å innlede noe med en person fra østeuropa. Ikke det at det er noe som helst galt med det, men JEG vil ha en norsk gutt. Jeg har ikke møtt denne personen enda, men vi har snakket om det. Som dere sikkert skjønner ønsker jeg ikke lenger å møte han likevel. Føler vel også at han har lurt meg litt, noe som også har ført til at jeg har mistet interessen. Det var på fredag at jeg fikk vite navnet hans og fikk se flere bilder av han. Jeg har ikke tatt noe kontakt siden, men føler at jeg må det. Jeg er ikke en person som bare slutter å skrive til noen (det får jeg dårlig samvittighet av), men dersom jeg plutselig skriver nå at jeg ikke er interessert, skjønner han jo at det er pga bakgrunnen og bildene hans. Skal jeg si det som det er eller er det noen måte å pakke dette litt in på? Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Maya, dette er ikke noe å pakke inn i det hele tatt. Det er han som har lurt deg, og selv om du føler deg (kanskje??) en tanke "rasistisk" fordi du ikke ønsker deg en utenlandsk gutt, så er det jo ikke det dette handler om! Du ønsker deg en norsk kjæreste, ferdig med det!

Dere er helt i starten av et bli-kjent-stadie, og da er det mange som trekker seg ut, fordi de føler at dette ikke er det helt store og det vil være dumt å starte på noe med et sånt utgangspunkt...

Det er bare å bite i det sure eplet og si det som det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...