Gå til innhold

"Reverse cowgirl"... Drit sliten!


Gjest wonderinggirl

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl

Jeg og kjæresten hadde sex i går, og jeg prøvde meg på "reverse cowgirl" for første gang. Men herlighet så tungt det var i beina! Og jeg er i rimelig god form. Trener på treningsstudio 3-4 ganger i uka, MYE styrke-øvelser. I den stillingen sitter man jo helt sykt langt nede i en utrolig slitsom stilling for lårene! Hva er trikset med denne stillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Synes faktisk denne stillingen er genial, jeg! En av mine favoritter, nest-best etter bakfra,som er en soleklar nr1.

Gi ikke opp!;-)

Blir det ikke litt "ensomt" å sitte der med ryggen til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke litt "ensomt" å sitte der med ryggen til?

Ensomt? Hmmm... Har faktisk aldri tenkt over det, men det er jo klart det ville föles ensformig med bare den ene varianten hele veien da.

Men nàr jeg tenker meg om tror jeg forresten jeg endte opp med den lösningen med en fyr jeg egentlig ikke var sà tent pà ... *Flau*

Du har nok et poeng likevel!

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Love being a cowgirl that way

Hmmm...vel, det er en veldig spennende og intens stilling

Det er ikke noen romantisk stilling men det er vel akkurat det som gjør den så spennende, det er ren sex, og ren sex er spennende

I den stillingen så får jeg til mye. Dvs. jeg sitter på knærne men setter gjerne bena mine godt under låra, hoftene hans. På den måten får han løftet underlivet sitt og kan løfte bena også

Deilig for ham

Jeg får en god sving på hoftene og kan holde en god rytme lenge på den måten

Gubben holder på å gå ta hengslene hver gang

Det går å bøye seg fremover og bare bruke stompen, og det går å sitte helt rett i ryggen, lene seg bakover mot mannens mage osv.

Meget sexuell stilling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ensomt? Hmmm... Har faktisk aldri tenkt over det, men det er jo klart det ville föles ensformig med bare den ene varianten hele veien da.

Men nàr jeg tenker meg om tror jeg forresten jeg endte opp med den lösningen med en fyr jeg egentlig ikke var sà tent pà ... *Flau*

Du har nok et poeng likevel!

:-D

''Men nàr jeg tenker meg om tror jeg forresten jeg endte opp med den lösningen med en fyr jeg egentlig ikke var sà tent pà ... *Flau*''

*Hahahahahahaha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...vel, det er en veldig spennende og intens stilling

Det er ikke noen romantisk stilling men det er vel akkurat det som gjør den så spennende, det er ren sex, og ren sex er spennende

I den stillingen så får jeg til mye. Dvs. jeg sitter på knærne men setter gjerne bena mine godt under låra, hoftene hans. På den måten får han løftet underlivet sitt og kan løfte bena også

Deilig for ham

Jeg får en god sving på hoftene og kan holde en god rytme lenge på den måten

Gubben holder på å gå ta hengslene hver gang

Det går å bøye seg fremover og bare bruke stompen, og det går å sitte helt rett i ryggen, lene seg bakover mot mannens mage osv.

Meget sexuell stilling

Sitter du mellom hans ben eller har du bena dine på hver siden av ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Love being a cowgirl that way

Sitter du mellom hans ben eller har du bena dine på hver siden av ham?

Jeg sitter mellom hans ben men dytter mine ben under hans

Sånn sett kommer underlivene veldig tett mot hverandre, hans blir heiset litt, han får fritt leide til å løfte sine egne ben og jeg får full frihet til å bevege meg alle retninger

Det er en knallbra stilling

Jeg er da romantisk men sex er også sex, behøver ikke nusse på hverandre hele tiden

Gubben min får helt spader av den der i allefall, me to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter mellom hans ben men dytter mine ben under hans

Sånn sett kommer underlivene veldig tett mot hverandre, hans blir heiset litt, han får fritt leide til å løfte sine egne ben og jeg får full frihet til å bevege meg alle retninger

Det er en knallbra stilling

Jeg er da romantisk men sex er også sex, behøver ikke nusse på hverandre hele tiden

Gubben min får helt spader av den der i allefall, me to ;)

Takk for tips! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wonderinggirl

Sitter du riktig? Du skal sitte på knærne, ikke fotsålene.

AHA!!! Jeg satt på fotsålene!! Får man god nok bevegelse ved å sitte på knærne da? Kommer man høyt nok opp liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

AHA!!! Jeg satt på fotsålene!! Får man god nok bevegelse ved å sitte på knærne da? Kommer man høyt nok opp liksom?

Ja, for meg fungerer det fint i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønte ikke dette helt

Jeg sitter mellom hans ben men dytter mine ben under hans

Sånn sett kommer underlivene veldig tett mot hverandre, hans blir heiset litt, han får fritt leide til å løfte sine egne ben og jeg får full frihet til å bevege meg alle retninger

Det er en knallbra stilling

Jeg er da romantisk men sex er også sex, behøver ikke nusse på hverandre hele tiden

Gubben min får helt spader av den der i allefall, me to ;)

''Sånn sett kommer underlivene veldig tett mot hverandre, hans blir heiset litt, han får fritt leide til å løfte sine egne ben og jeg får full frihet til å bevege meg alle retninger

''

Må innrømme at jeg ikke helt klarer å se deg for meg. Sitter han med bena bredt fra hverandre da (og knærne litt opp) og du med føttene nærmest under stumpen hans? Eller hva?Skjønner ikke helt hvordan underlivene kan komme tett på hverandre på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...