Gjest anonymius1234 Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Jeg går på cipramil, mot angst og depresjon. Det står at forvirring kan være en av bivirkningene. Jeg har tatt disse tablettene i mange år. Jeg har hatt tre forhold i denne tiden, det tredje er jeg i nå. I alle forholdene begynner jeg å tvile på mine følelser for den jeg er sammen med. I dette forholdet, kan jeg være sikker på at jeg vil gå og i løpet av 10 minutter, så elsker jeg han over alt på jord.Og vil gifte meg med han. Noen ganger skulle jeg ønske at det ble slutt og at jeg for alltid var singel, så slapp jeg å ha disse tankene. Det blir alltid verre da jeg skal ha menstruasjonen.Da løper tankene i hodet på meg.... Er det flere som har det sånn? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Hva med forhold og tilsvarende tanker før du begynte på Cipramil? 0 Siter
Swig Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Hva med forhold og tilsvarende tanker før du begynte på Cipramil? Jeg var i ett langvarig forhold før jeg begynte på tablettene også, men det var ett forhold hvor jeg ikke hadde de rette følelsene fra dag 1.Han var mer min redningsmann der og da. Og det var min andre kjæreste også.(Selv om jeg gikk på tabletter da) Min nåværende kjæreste, skjønte jeg at jeg ville ha ganske fort. :) Men det er det at det er ikke bare min kjæreste jeg føler det sånn ovenfor.Det kan være foreldre,søsken og venner..... 0 Siter
Swig Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Jeg var i ett langvarig forhold før jeg begynte på tablettene også, men det var ett forhold hvor jeg ikke hadde de rette følelsene fra dag 1.Han var mer min redningsmann der og da. Og det var min andre kjæreste også.(Selv om jeg gikk på tabletter da) Min nåværende kjæreste, skjønte jeg at jeg ville ha ganske fort. :) Men det er det at det er ikke bare min kjæreste jeg føler det sånn ovenfor.Det kan være foreldre,søsken og venner..... Som du ser så gadd jeg ikke å være anonym. Kjæresten min vet om alle mine tanker om dette, og han vet hva jeg har skrevet her. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Jeg var i ett langvarig forhold før jeg begynte på tablettene også, men det var ett forhold hvor jeg ikke hadde de rette følelsene fra dag 1.Han var mer min redningsmann der og da. Og det var min andre kjæreste også.(Selv om jeg gikk på tabletter da) Min nåværende kjæreste, skjønte jeg at jeg ville ha ganske fort. :) Men det er det at det er ikke bare min kjæreste jeg føler det sånn ovenfor.Det kan være foreldre,søsken og venner..... Jeg tror dette handler om personlighet og ikke om Cipramil. 0 Siter
Swig Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Jeg tror dette handler om personlighet og ikke om Cipramil. Kan du være så snill å utdype det litt. Mener du at jeg bare er en usikker person, som lar følelsene mine spille meg mange puss? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.