Gå til innhold

Når forsvinner lydstresset? NHD


Gjest jilli-jolly

Anbefalte innlegg

Gjest jilli-jolly

Har gått på antipsykotiske medisiner i en måneds tid nå, men fremdeles tåler jeg ikke lyd. Rolig musikk går bra, men radio, tv-støy, mye prat på en gang eller høye og vedvarende lyder gjør meg veldig urolig og frustrert. Måtte vente tre kvarter på legekontoret torsdag, og radioen på venterommet gikk meg virkelig på nervene. Jeg prøvde å stikke fingrene i øret, gå vekk fra lyden, ut og inn. Det var rene torturen og vanvittig deilig å endelig komme inn og slippe lyden.

Er upraktisk å ha det slik.... Måtte stille opp på en konsert her en dag som vakt og puttet sov i ro i ørene. Har jeg fremdeles en psykose? Når vil denne varheten for lyd forsvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest deprimert58

Hvem er det som sier at du har ett problem? Jeg bor nå på landet,selv om det bare er 45 min fra Oslo,Jeg har vel egentlig funnet lykken eller hva? Rushtida her er en buss og 10 biler kl 15.

Kjøp hørselvern med radio og si til alle at du høre på radioen,mens du egentlig har den skrudd av (150 kr på Clas Ohlsson) Kjøp sov i ro eller andre plugger,og skru av alt hjemme som lager lyd.

Husk på 8 timers søvn minimum.

Bor du i blokk? Da kan du ikke gjøre noe med naboene,men skru av alt hos deg.

Om dette ikke hjelper etter ca 2 uker,må du oppsøke lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...