Gå til innhold

Sover ikke normalt uten medisin

Anbefalte innlegg

Gjest deprimert58
Skrevet

Jeg klarer meg nå fint med 30 mg (tør ikke ta 40 enda NHD),men jeg har blitt hekta på Facebook og Pokerspill med "lekepenger"

Hatt en saldo på hele 4 millioner i chips (Pokerchips også kalt

"lekepenger" omtrent som sedlene i monopol bare at disse er på størrelsen med en 20 kr og i plast) Jeg poster det jeg tenker rett ut på FB og sletter det dagen etter om det var litt vel sterke ordelag.

En natt sovnet jeg kl 6.00 på morgenen etter en hel natt med poker på Zynga.com (Underavd av FB) ble så avhengig at jeg til slutt

ga bort mine siste 60 000 (60k) 40k til venner og 20 k i tap.

Når jeg hadde 0 i saldo følte jeg meg endelig fri.

Neste dag våknet jeg kl 13.00 uten å ha brukt medisiner.

Fant ut på kvelden at jeg skulle begyne å ta Seroquelle(Eller Quetiapin Copyfarm 100 mg) igjen mot søvnvansker.De sitter lenge i morgenen etter og det går ikke ut av kroppen før i 17-18 tida.Da har jeg drukket 2-3 krus med kaffe eller ca 6-8 dl .Jeg har da sovet 30 min etter hver kopp kaffe,da søvnen sitter godt i.Etter ca 3-4 dager med disse tabletter har jeg snudd døgnet og kan legge meg som normalt i 1-2 tida og våkne opplagt kl 9-10.

Misbruker jeg Quetiapin?Jeg tar 30 mg cipramil hver morgen. Jeg veier 145 kg og er 50 år gammel.(Har vondt i h kne så trimmen har stoppet opp)

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan ikke forvente å sove godt før du bestemmer deg for å ha en normal døgnrytme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...