Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei Vi skal rydde på fjernlageret vårt på jobben, og jeg har hørt at det går ann å leie inn gardister til å gjøre sånt. Men hvordan ordner man det? Hvem kontakter jeg? *blonde* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Gardeleieren på Huseby? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 780 5 391 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ring heller et idrettslag, de tar ofte slike oppdrag for å få noen kroner i kassa. Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ring heller et idrettslag, de tar ofte slike oppdrag for å få noen kroner i kassa. Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ;o) ''Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... '' På jobben min leide de inn en bryteklubb for å flytte arkiver for en del år siden. Var litt av hvert å se på der.... ! *SSS* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Gardeleieren på Huseby? Broren min er der, men han visste ikke hvem jeg skulle ringe for å ordne dette. Har de et velferdsavdeling tro? Har prøvd å søke på nettet men fant ikke ut av det.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Ring heller et idrettslag, de tar ofte slike oppdrag for å få noen kroner i kassa. Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ;o) Ja et idrettslag går også ann. Det var bare det at broren min er i garden så jeg tenkte jeg kunne bruke de. Men han visste heller ikke hvordan jeg skulle gå frem.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Broren min er der, men han visste ikke hvem jeg skulle ringe for å ordne dette. Har de et velferdsavdeling tro? Har prøvd å søke på nettet men fant ikke ut av det.. Gardejobb Henvendelser der næringslivet eller privatpersoner ønsker å benytte gardister til diverse oppdrag rettes til velferden i Huseby leir. Telefon: 23 09 83 80 Kontortid: 10.00-18.00 http://www.mil.no/haren/hmkg/start/gardenkontakt/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Gardejobb Henvendelser der næringslivet eller privatpersoner ønsker å benytte gardister til diverse oppdrag rettes til velferden i Huseby leir. Telefon: 23 09 83 80 Kontortid: 10.00-18.00 http://www.mil.no/haren/hmkg/start/gardenkontakt/ Tusen takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ring heller et idrettslag, de tar ofte slike oppdrag for å få noen kroner i kassa. Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ;o) Hi, hi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 ''Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... '' På jobben min leide de inn en bryteklubb for å flytte arkiver for en del år siden. Var litt av hvert å se på der.... ! *SSS* ''På jobben min leide de inn en bryteklubb for å flytte arkiver for en del år siden. Var litt av hvert å se på der.... ! *SSS*'' Godt å få brukt øynene i arbeidstida ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fikk samme spm pga min e-ending ;) 0 0 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 ''*blonde*'' Fra Rogaland? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 ''*blonde*'' Fra Rogaland? engelsk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.