Gå til innhold

Leie inn gardister fra forsvaret


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Hei

Vi skal rydde på fjernlageret vårt på jobben, og jeg har hørt at det går ann å leie inn gardister til å gjøre sånt. Men hvordan ordner man det? Hvem kontakter jeg?

*blonde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring heller et idrettslag, de tar ofte slike oppdrag for å få noen kroner i kassa.

Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring heller et idrettslag, de tar ofte slike oppdrag for å få noen kroner i kassa.

Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ;o)

''Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ''

På jobben min leide de inn en bryteklubb for å flytte arkiver for en del år siden. Var litt av hvert å se på der.... ! *SSS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardeleieren på Huseby?

Broren min er der, men han visste ikke hvem jeg skulle ringe for å ordne dette. Har de et velferdsavdeling tro? Har prøvd å søke på nettet men fant ikke ut av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring heller et idrettslag, de tar ofte slike oppdrag for å få noen kroner i kassa.

Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ;o)

Ja et idrettslag går også ann. Det var bare det at broren min er i garden så jeg tenkte jeg kunne bruke de. Men han visste heller ikke hvordan jeg skulle gå frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Broren min er der, men han visste ikke hvem jeg skulle ringe for å ordne dette. Har de et velferdsavdeling tro? Har prøvd å søke på nettet men fant ikke ut av det..

Gardejobb

Henvendelser der næringslivet eller privatpersoner ønsker å benytte gardister til diverse oppdrag rettes til velferden i Huseby leir.

Telefon: 23 09 83 80

Kontortid: 10.00-18.00

http://www.mil.no/haren/hmkg/start/gardenkontakt/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring heller et idrettslag, de tar ofte slike oppdrag for å få noen kroner i kassa.

Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ;o)

Hi, hi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ''

På jobben min leide de inn en bryteklubb for å flytte arkiver for en del år siden. Var litt av hvert å se på der.... ! *SSS*

''På jobben min leide de inn en bryteklubb for å flytte arkiver for en del år siden. Var litt av hvert å se på der.... ! *SSS*''

Godt å få brukt øynene i arbeidstida ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...