Gå til innhold

oppvåkningslys - hvilket merke?


Gjest trist jente

Anbefalte innlegg

Gjest sett en desimal

Jeg kan det egentlig veldig godt. Har vært utrolig mye i det siste og minimalt med søvn. Går helt rundt i hodet.

Tviler sterkt på at noen nå tror på at jeg gjennom hele skolen, med unntak av èn termin, (husker ikke om det var undomskolen eller vgs) har hatt toppkarakter i matte.

Jaja, enhver kan lese litt kjapt innimellom. Det viktigste er jo at du får plass til denne modellen ;o)

Håper dette med søvn bedrer seg for deg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trist jente

Da er det oppvåkningslyset som både er oppvåkningslys og samtidid lyslampe!! ;) Superfornøyd!

Får den i julegave av flere som har slått seg sammen. Kunne ikke blitt bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det oppvåkningslyset som både er oppvåkningslys og samtidid lyslampe!! ;) Superfornøyd!

Får den i julegave av flere som har slått seg sammen. Kunne ikke blitt bedre!

Så fint at du får noe du virkelig ønsker deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Så fint at du får noe du virkelig ønsker deg! :-)

Ja er kjempeglad!

Har bruktlyslampe før med veldig god effekt, men da jeg da sjekket prisene på rene lyslamper var de dyre. Med denne kombinasjonen så koster egentlig lyslampen bare 800 kr, tror den billigste rene oppvåkningslampen kostet 1200.

Så superfornøyd - kunne ikke fått en bedre gave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er kjempeglad!

Har bruktlyslampe før med veldig god effekt, men da jeg da sjekket prisene på rene lyslamper var de dyre. Med denne kombinasjonen så koster egentlig lyslampen bare 800 kr, tror den billigste rene oppvåkningslampen kostet 1200.

Så superfornøyd - kunne ikke fått en bedre gave!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...