Gå til innhold

Helt knust!


Gjest Elextra

Anbefalte innlegg

Sarah Palin ble ikke bare overrasket og skuffet da hun (gjennom graviditeten) ble klar over at datteren hadde sex:

''Den tidligere Alaska-guvenøren var ikke klar over at tenåringsdatteren hennes i det hele tatt hadde sex, forteller hun i intervjuet med «Good Morning America» som sendes tirsdag.

- Det var derfor jeg var så sjokkert. For å være helt ærlig, så var vi knust, sier hun.''

Stakkar! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Hehe* Den korte tiden svenske dol var oppe og gikk var det en mor der som nektet å tro at hennes 14-årige sønn i det hele tatt tenkte på sex... Jeg ler fremdeles etter mange år. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Den korte tiden svenske dol var oppe og gikk var det en mor der som nektet å tro at hennes 14-årige sønn i det hele tatt tenkte på sex... Jeg ler fremdeles etter mange år. :o)

Jeg har en svigerinne som stadig vekk forteller meg at hennes nå 12 år gamle datter er totalt uinteressert i gutter og slikt....

Jeg forteller henne gang på gang at jeg vet noe annet, men det går ikke inn :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...