xxløvetannxx Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 I et øyeblikk av innsikt i egen situasjon så lurer jeg på en enkel ting... Hvordan forklare mine behandlere at jeg ikke makter å gå rundt og slite meg ut i denne virkelighetsdesorienteringen? De sier at så lenge jeg klarer å ta hånd om ungene, ser de ingen grunn til å gripe inn. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Du kan jo sende samme melding til behandlerne. 0 Siter
Gjest stakkars barn Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Når du er så desorientert som du vil ha det til, hvordan tør du å ha ansvar for barna??? Kanskje en sak for barnevernet, for du kan jo umulig være en god mor når du er sånn.... 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Det er forskjell på å så vidt kunne holde det gående for barna og på å virkelig være der som et menneske for barna! Det burde de som behandler deg forstå, i alle fall slik det ser ut for meg når jeg leser det du skriver. Du føler selv at det ikke går. Hører ikke behandlerne dine på deg, så er det mulig å kontakte barneværnet selv! 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 16. november 2009 Forfatter Skrevet 16. november 2009 Når du er så desorientert som du vil ha det til, hvordan tør du å ha ansvar for barna??? Kanskje en sak for barnevernet, for du kan jo umulig være en god mor når du er sånn.... ''Når du er så desorientert som du vil ha det til, hvordan tør du å ha ansvar for barna??? Kanskje en sak for barnevernet, for du kan jo umulig være en god mor når du er sånn....'' Hvorfor i helvete tror du jeg spør da? Hvorfor tror du jeg går til behandling en gang i uka? For min egen del? Neppe. For barna? Definitivt! (Og BV er klar over situasjonen!) Makan til sleivkjeft! 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 16. november 2009 Forfatter Skrevet 16. november 2009 Det er forskjell på å så vidt kunne holde det gående for barna og på å virkelig være der som et menneske for barna! Det burde de som behandler deg forstå, i alle fall slik det ser ut for meg når jeg leser det du skriver. Du føler selv at det ikke går. Hører ikke behandlerne dine på deg, så er det mulig å kontakte barneværnet selv! Takk. De gangene jeg er helt på jordet og skriver som jeg har gjort de siste gangene, er jeg nok ikke den mora ungene trenger - men det ser ikke behandlerene. Og BV mener at de ikke mangler noe, pluss at mannen min (barnefaren) er en stabil mann med stor voksenkompetanse. Jeg prøver bare å gjøre det rette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.