Gjest Lasjos 0 0 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kan man se på øynene til en at vedkommende holder på å bli gal? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArabianStar 422 0 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Eksakt det du spør om vet jeg ikke.. Men jeg vet at man ofte kan se på øynene til psykopater.. Det har jeg gjort noen ganger, og slike blikk og utstråling glemmer jeg aldri.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT 4 244 108 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hva du mener med gal, det vet jeg ikke, men hvis en person ser mye bort heller ned for seg, så kan det være dårlig samvittighet. Men å se på "rolige øyne" at han er gal eller syk, tror jeg ikke er like lett på de som måtte være det. Iskald blikk, eller varme blikk er det noe som heter, men det må vel være noe mer med utstrålingen som kanskje en merker først på dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Nei, det kan en ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.