Gå til innhold

Hva synes du om denne dama?

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

13

• tusseline

7

• Mary Poppins

4

• emmelina

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skjønte hvem du snakket om før jeg sjekket linken :-)

Dama virker lettere skrullete, spør du meg. Toillskjur er et uttrykk som er innført på DOL i det siste, og jeg mener hun her passer godt inn i kategorien :-)

Skrevet

Jeg uttaler meg ikke om folk jeg ikke kjenner, men hun har en lekker kjole på seg ;)

Skrevet

Jeg uttaler meg ikke om folk jeg ikke kjenner, men hun har en lekker kjole på seg ;)

Jeg tror hun ønsker mer enn noen at man skal mene ting om henne uten at man kjenner henne.

Enig i at kjolen var lekker.

Skrevet

Jeg skjønte hvem du snakket om før jeg sjekket linken :-)

Dama virker lettere skrullete, spør du meg. Toillskjur er et uttrykk som er innført på DOL i det siste, og jeg mener hun her passer godt inn i kategorien :-)

Hehe, du skjønte hvem jeg mente bare av overskrifta ja. :-)

Jeg forentet faktisk å finne flere tråder om henne her allerede.

Gjest jajamensanndu
Skrevet

Bedre å være truseløs og sexy enn å være fornuftsløs og usjarmerende som Märta Louise

Skrevet

Bedre å være truseløs og sexy enn å være fornuftsløs og usjarmerende som Märta Louise

Jeg synes Märtha Louise er veldig sjarmerende, så uenige kan man være. :-)

Skrevet

Jeg synes det er spennende at folk er så forskjellige. Hun er absolutt en som skiller seg ut i mengden, og jeg synes det er flott at hun er seg selv, og at hun ser ut til å trives med det.

Skrevet

Jeg synes det er spennende at folk er så forskjellige. Hun er absolutt en som skiller seg ut i mengden, og jeg synes det er flott at hun er seg selv, og at hun ser ut til å trives med det.

I utgangspunktet enig med deg :-)

Men det blir for meg litt skrullete å skulle anklage TV2 for uprofesjonelle kameravinkler når det er hun som velger å stille opp i kort kjole uten truse.. ;-)

Skrevet

Syns hun er helt spjånga jeg, hun må bruke kroppen sin på den måten for å bil kjent for noe.

Skrevet

I utgangspunktet enig med deg :-)

Men det blir for meg litt skrullete å skulle anklage TV2 for uprofesjonelle kameravinkler når det er hun som velger å stille opp i kort kjole uten truse.. ;-)

Enig! Var jo akkurat dette hun ville, tror jeg.

Skrevet

Sorry, jeg kan ikke la være - ringer disse utsagnene noen bjelle?;)

”Du burde holde deg for god til i det hele tatt å fabulere om slikt når du ikke har noen som helst peiling eller erfaring med dette. Driver du og synser slikt om andre også, eller er det mer "greit" når det er en person som her har vært mye i media og har blitt kjent gjennom en slik sak?”

”I tillegg synes jeg svært lite om synsing, meninger og konkluderinger rundt ting generelt sett, når man ikke har filla grunnlag for å kunne uttale seg hverken i den ene eller andre retningen. Da synes jeg godt man kan holde kjeft.”

”Liker du f.eks. tanken på at andre har negative oppfatninger om deg og ditt, uten at de noen gang har møtt deg?”

”Jeg reagerer på slik synsing fordi jeg flere ganger har opplevd at det kan være direkte skummelt, farlig og ondsinnet å holde på slik. Man vet ikke hva slik informasjon om andre kan gjøre, rett og slett.”

Jeg synes ikke det er så mye bedre det du gjør i denne tråden. Du synser som bare det her, og har egentlig ikke så mye grunnlag for det ettersom du kun kjenner Marianne Aulie via media og ikke personlig.

Skrevet

Sorry, jeg kan ikke la være - ringer disse utsagnene noen bjelle?;)

”Du burde holde deg for god til i det hele tatt å fabulere om slikt når du ikke har noen som helst peiling eller erfaring med dette. Driver du og synser slikt om andre også, eller er det mer "greit" når det er en person som her har vært mye i media og har blitt kjent gjennom en slik sak?”

”I tillegg synes jeg svært lite om synsing, meninger og konkluderinger rundt ting generelt sett, når man ikke har filla grunnlag for å kunne uttale seg hverken i den ene eller andre retningen. Da synes jeg godt man kan holde kjeft.”

”Liker du f.eks. tanken på at andre har negative oppfatninger om deg og ditt, uten at de noen gang har møtt deg?”

”Jeg reagerer på slik synsing fordi jeg flere ganger har opplevd at det kan være direkte skummelt, farlig og ondsinnet å holde på slik. Man vet ikke hva slik informasjon om andre kan gjøre, rett og slett.”

Jeg synes ikke det er så mye bedre det du gjør i denne tråden. Du synser som bare det her, og har egentlig ikke så mye grunnlag for det ettersom du kun kjenner Marianne Aulie via media og ikke personlig.

Selvfølgelig har du et poeng og jeg tar den, men synes allikevel det blir veldig på siden. Marianne Aulie vil jo bli omtalt, så mye som mulig, på alle mulige måter, for å få mest mulig pr, det er liten tvil om at det er det hun er ute etter.

Det er noe annet å "sparke" en som ligger nede og er svak f.eks.

Skrevet

Jeg synes hun virker som en spennende dame: lekker og flink til å male. Jeg kjenner henne ikke, så hvordan hun er som menneske, aner jeg ikke.

Ser at janteloven lever i beste velgående i allefall.

Skrevet

Jeg synes hun virker som en spennende dame: lekker og flink til å male. Jeg kjenner henne ikke, så hvordan hun er som menneske, aner jeg ikke.

Jeg mener slik som hun fremstår, noe veldig mange andre også mener. Jeg kjenner henne heller ikke.

Skrevet

Selvfølgelig har du et poeng og jeg tar den, men synes allikevel det blir veldig på siden. Marianne Aulie vil jo bli omtalt, så mye som mulig, på alle mulige måter, for å få mest mulig pr, det er liten tvil om at det er det hun er ute etter.

Det er noe annet å "sparke" en som ligger nede og er svak f.eks.

”Selvfølgelig har du et poeng og jeg tar den, men synes allikevel det blir veldig på siden. Marianne Aulie vil jo bli omtalt, så mye som mulig, på alle mulige måter, for å få mest mulig pr, det er liten tvil om at det er det hun er ute etter”

Tja, du har helt sikkert rett i det, men dette blir jo synsing igjen. Og du skriver jo negativt om en person som ikke er her på dol og kan forsvare seg, noe som nettopp er noe du reagerer på at jeg gjorde i tråden jeg sikter til.

"Det er noe annet å "sparke" en som ligger nede og er svak f.eks."

Veeel... du skriver som om det er fryktelig synd på vedkommende. Alle bevis peker på at begge er skyldige, så jeg har nok ikke så veldig mye sympati (men det er en annen diskusjon)

Gjest firepile
Skrevet

''flink til å male''

Tja. Jeg vet ikke om jeg ville hatt disse smøreriene på veggen.

http://bilder.vgb.no/16987/4col/img_4810ad128e78b.jpg

Skrevet

”Selvfølgelig har du et poeng og jeg tar den, men synes allikevel det blir veldig på siden. Marianne Aulie vil jo bli omtalt, så mye som mulig, på alle mulige måter, for å få mest mulig pr, det er liten tvil om at det er det hun er ute etter”

Tja, du har helt sikkert rett i det, men dette blir jo synsing igjen. Og du skriver jo negativt om en person som ikke er her på dol og kan forsvare seg, noe som nettopp er noe du reagerer på at jeg gjorde i tråden jeg sikter til.

"Det er noe annet å "sparke" en som ligger nede og er svak f.eks."

Veeel... du skriver som om det er fryktelig synd på vedkommende. Alle bevis peker på at begge er skyldige, så jeg har nok ikke så veldig mye sympati (men det er en annen diskusjon)

Her var det snakk om psykisk syk eller skuespill, uavhengig av om de er skyldige eller ei.

Synes Marianne Aulie truseløs på tv blir en helt annen setting.

Skrevet

Jeg tror alt sammen er godt planlagt, og at de bevisst går inn for å sjokkere gang på gang for å havne på førstesidene. Det virker jo som bare rakkeren! Jeg er sikker på at de ler hele veien til banken:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...