Gjest feit no more 0 0 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1411616.ece På tide! Dette er bra, til hjelp og veiledning mot overvekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest for, på hvilken måte? 0 0 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kommer helt sikkert ikke til å hjelpe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest feit no more 0 0 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kommer helt sikkert ikke til å hjelpe! Foreldre og barn får veiledning. Det trengs jo tydeligvis, siden folk er så late, lever på junk og brus og lar unga bli feite vrak. Sykt at folk må få opplæring i å ta beina fatt i det daglige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 4 529 0 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg trodde det var fire ganger i året, så jeg lurte på om verden var blitt gal. Men det var vist bare fire ganger i løpet av skoleperioden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline 2 171 0 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Enig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 29 070 4 372 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 En viktig årsak til at det innføres, er at det vil gi bredere datagrunnlag når det gjelder norske barns vekst. Det er ingen gunstig situasjon at politikere og andre synsere hyler i media om at alle barn er feite, når vi ikke vet om det er sant. Bredt datagrunnlag fra bestemte årskull vil gi kunnskap om de faktiske forhold og om hvilken vei det går. Kanskje kan det få denne debatten over på et mer saklig plan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily 9 485 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Og når kunne en ikke se med det blotte øyet at en person er overvektig? Denne veiingen ser jeg kun en fordel med, og det er et nyere datagrunnlag. Personlig kommer jeg til å takke nei til at våre skal veies. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.