Gå til innhold

smerte bak kneet


Gjest chrissy14

Anbefalte innlegg

Gjest chrissy14

hei. jeg er 14 år og har i det siste hatt smerter bak kneet. Jeg kan ikke huske at jeg har skadet det. når jeg går opp og ned trapper/bakker så gjør det vondt. hvis jeg bøyer meg ned på huk og skal reise meg opp igjen, med vekt på kneet så får jeg en merkelig smerte inne i kneet på baksiden. det er på den nedre delen. da må jeg legge mer vekt på det andre kneet for å klare og reise meg uten at det gjør altfor vondt. vet du hva dette kan være? burde jeg oppsøke lege? er dette normalt? skal jeg bevege meg mye eller lite for å få det bort ? håper du kan svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...