Axcia 4 191 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Guttungen ble akutt dårlig i går. Oppkast og intens hodepine. Det varte i 10 timer. Han gråt fordi hodepinen ikke var til å holde ut. Stikkpille hjalp ikke (vi prøvde det pga at han ikke fikk i seg vanlige tabletter/brusetablett med paracet, han kastet opp alt). Han har IKKE hatt feber. Ingen hoste. Han har sovet godt i natt, og føler seg frisk nå, sier han. Kan det gå over så kjapt? Tamiflutablettene er ikke tatt i bruk (hentet i går, da vi fryktet at det ble nødvendig). Broren hadde diare og hodepine på lørdag, og har forøvrig ynket seg pga magesmerter i flere dager. Han har heller ikke hatt feber, men har vært slapp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trooghåp 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 . Det var nok hverken vanlig influensa eller svineinfluensa! Det har gått mye Mage og tarmvirus i tillegg,med de symptoner du nevner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kan det gå over så raskt, skriver du. Mener du svineinfluensa? Dette var ikke svineinfluensa, men antakelig en form for matforgitfning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Kan det gå over så raskt, skriver du. Mener du svineinfluensa? Dette var ikke svineinfluensa, men antakelig en form for matforgitfning. Skolen mener dette er svineinfluensa, men jeg er i tvil. Flere har fått påvist svineinfluensa, nesten uten symptomer. Uansett, det går likar no ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skolen mener dette er svineinfluensa, men jeg er i tvil. Flere har fått påvist svineinfluensa, nesten uten symptomer. Uansett, det går likar no ;-) Rart. Man _kan_ visst ha svineflu uten feber, men det er uvanlig. Oppkast er jo heller ikke vanlig? Jaja, hvem vet. Godt han er bedre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken 39 330 4 051 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skolen mener dette er svineinfluensa, men jeg er i tvil. Flere har fått påvist svineinfluensa, nesten uten symptomer. Uansett, det går likar no ;-) Dette med skolers oppfatning av hva som har feilt unger, kompliserer av og til. Hørte om en gutt som hadde vært hjemme fra skolen i tre dager, hadde vært forkjøla og slapp men ikke feber, så foreldrene vurderte dette som ikke influensa. Da han kom tilbake på skolen, sendte rektor ham hjem fordi han ikke hadde vært hjemme i syv dager... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trooghåp 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 fikk istad en link fra venner.Der sto det at ..oppkast/ diare samt øyekatarr kan være svineinfluensa! Stemmer det, så har jeg altså hatt det! Gud så deilig å være ferdig med det! Ikke hatt noe Feber, bare litt mørbanket i mageregion etter alt det andre, men idag klør øyene mine,så det er vel øyekatarren det da! Så nå er du kansje ferdig med det verste du også og ungene har det bra igjen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Guttungen her hadde hodeverk, feber og var kvalm på søndag. Mandag var han helt frisk. Jentungen spøy en gang. Ingen feber. Og helt frisk dagen etter. Jeg har ingen tro på at dette var svinet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er veldig mange som er syke med mage- og hodesmerter for tida. Noen er også forkjøla og da får man lett øyekatarr (min yngste fikk dette etter denne syka for noen uker siden). Jeg tror nok ikke det er svineinfluensa, for da antar jeg at flere av oss hadde blitt smitta? Jeg kjenner mange med svineinfluensa og felles for dem alle er at de er ganske dårlig i mange dager. Noen føler seg veldig dårlige på tross av at de har lite feber (voksne mennesker). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingen lege altså 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det går mye tarm-og mageproblemer ("spysjuke")rundt omkring nå. Høres heller ut som det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.