Gå til innhold

er det yrker bipolare ikke kan ha?

Anbefalte innlegg

Gjest bipolarinnen
Skrevet

Har bipolare forbud mot enkelte yrker? Kan jeg pga min bipolaritet være uegnet til å jobbe med barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Politi og militære yrker krever psykiske og fysiske klareringer.

Skrevet

jeg er bipolar og utdannet barne-og ungdomsarbeider og har arbeidet med barn, har aldri vært noe å utsette på meg der, hvorfor skulle det det? jeg ville aldri hatt zalo i badevannet til noen selv om jeg er bipolar :P

men vet du ikke kan bli politi, brannmann og kanskje flyver? hvis du er bipolar 1.

Gjest MedicNerd
Skrevet

Jeg kjenner ikke til noe konkret noen har fortalt meg, men så lenge man har det under kontroll tror jeg ikke det burde være noe problematisk i det hele tatt å få jobbe med barn :)

Jeg vet ikke om jeg ville blitt utsatt for en manisk kirurg, men jeg har hørt om dyktige leger med bipolar lidelse.

Gjest bipolarinnen
Skrevet

Jeg kjenner ikke til noe konkret noen har fortalt meg, men så lenge man har det under kontroll tror jeg ikke det burde være noe problematisk i det hele tatt å få jobbe med barn :)

Jeg vet ikke om jeg ville blitt utsatt for en manisk kirurg, men jeg har hørt om dyktige leger med bipolar lidelse.

''Jeg vet ikke om jeg ville blitt utsatt for en manisk kirurg, men jeg har hørt om dyktige leger med bipolar lidelse''

Om noen kirurger skulle være maniske så håper jeg virkelig at de ikke opererer helt alene.

Gjest imzedimze
Skrevet

''Jeg vet ikke om jeg ville blitt utsatt for en manisk kirurg, men jeg har hørt om dyktige leger med bipolar lidelse''

Om noen kirurger skulle være maniske så håper jeg virkelig at de ikke opererer helt alene.

kirurger som kan bli maniske er like gode som andre kirurger, men tar selvfølgelig ut sykememelding om en mani er på vei.

Skrevet