Gjest swine-crime 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er gravid og har de siste dagene oppholdt meg i samme leilighet som en som sannsynligvis er smittet av svineinfluensa. Jeg har foreløpig ingen symptomer. Hva gjør jeg?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt 3 119 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Snakk med legen din så får du kanskje medisin forebyggende ( noe ala Tamiflu) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne 2 143 1 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg ville tatt inn hos familie eller venner i en ukes tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest villevi 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er ikke så mye du får gjort slik jeg ser det. Vaksinering hjelper ikke, den virker ikke før om noen uker hvis den virker. Ta det med ro og tenk at den i de fleste tilfeller er mild og ufarlig og at du ikke nødvendigvis blir smittet. Blir du smittet, finnes Tamiflu (det betviles også at den ar noen særlig funksjon, bortsett fra muligens å redusere forløpet med 1 dag). Hvordan har den som er smittet i huset reagert på den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.