Gå til innhold

Bivirkninger eller tegn på sykdom?


Gjest skakkjørt dame 30

Anbefalte innlegg

Gjest skakkjørt dame 30

Har siden september vært plaget med svimmelhet... sjøgange. Oktober ble jeg psykotisk. Er ikke det nå lenger, men fortsatt sliter jeg med å koordinere ting. Stopper opp i trapper for jeg blir redd for å trakke feil... Må tenke. Noen ganger får jeg fullstendig jernteppe på tastaturet... må ta meg timinutters pause for å greie å skrive igjen. Føler også en slags konstant dirring i hodet... Kan også være så distree at jeg feks. i dag åpnet døren til vaskerommet, da jeg skulle på do.

Lurer på om alt dette er bivirkninger av serequel og/eller remeron, eller om det kan være tegn på MS, svults...? Ikke tatt MR, men en del stadar blodprøver på psykiatrisk jeg ikke har hørt noe mer om.

Har i tilegg moderat astma, og leste at en vanlig bivirkning av serequel er reduksjon av antall hvite blodleegemer. Er allergisk mot penecelin (Doxelyn) og svineinfluensaen florerer rundt meg. Fortsatt noen dager til jeg har mulighet til å vaksinere meg... men om jeg skulle bli smittet, vil jeg da bli dødssyk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Også det en gang

Det er ofte slik at når du har vært "skikkelig" psykotisk- så vil ting gi seg svært gradvis- selv om du ikke helt merker at du fremdeles sliter med noen rare ting- så kan det hende du fremdeles har litt problemer. Hjernen er også veldig sliten- og det tar lang tid før den får hentet seg helt inn igjen.

Hvis det var i oktober- så er jo det svært kort tid siden. Ett år tar det ofte å hente seg inn igjen- så vær litt tålmodig- spis nok næringsrik mat, sov nok.

Gjør ting- men ikke slit deg helt ut- og vær tålmodig.

Gå på medisinen i ett år......

TTT desverre.....urettferdig men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...