Gå til innhold

Ekkelt?


Gjest musseline

Anbefalte innlegg

Gjest musseline

Litt merkelig spm men....Kjæresten som bor i Danmark kommer på besøk til meg i noen dager. Siden leiligheten min er under salg må vi bo i mine foreldres hus. De er bortreist. Jeg klarer ikke tanken på å ha sex i deres seng....idiotisk av meg å tenke slik? hadde dere kunne hatt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt et avstandsforhold, og hadde helt klart kunne hatt sex i foreldresengen når vi endelig så hverandre :)

Skift sengetøy - så blir det så greit så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ dere har sex i senga da? Er jo bare å bruke resten av husets mange rom :0) Jeg hadde nok ikke hatt problemer med å ha sex i foreldrene mine sin seng heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det det å ligge i selve sengen som er ekkelt eller er det tanken på å bruke deres sengtøy? I såfall er det jo bare å ta med eget laken/sengtøy.

Er foreldrene dine kristne/ i mot sex før ekteskapet o.l? Om foreldrene mine hadde vært veldig skinnhellige, hadde jeg nok kanskje slitt litt mer med dette ja. Da blir det mer som " å synde" i mine foreldres hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ dere har sex i senga da? Er jo bare å bruke resten av husets mange rom :0) Jeg hadde nok ikke hatt problemer med å ha sex i foreldrene mine sin seng heller.

'' Er jo bare å bruke resten av husets mange rom''

Da kan vel risikoen for å bli tatt på fersken ganske stor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ dere har sex i senga da? Er jo bare å bruke resten av husets mange rom :0) Jeg hadde nok ikke hatt problemer med å ha sex i foreldrene mine sin seng heller.

Overså at de var bortreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den eneste sengen i huset?

Jeg ville kanskje hatt problemer med sex på mine foreldres soverom, med lukten av mammas parfyme i sengetøyet osv. Men det kan jo lett løses ved å lufte godt og ta med eget sengetøy.

Trodde først at foreldrene dine også skulle være hjemme, og det ville jeg synes var vanskelig. Hadde vært redd for å bli tatt på fersken. Og det som slo meg var tanken på kjæresten din. Å ha sex vegg i vegg med rommet til svigers?

Når de ikke er hjemme er det bare å slå seg løs. Bare rydd og vask etterpå, og unngå en "sex-omvisning" for å fortelle hvor dere har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...