Gjest musseline 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Litt merkelig spm men....Kjæresten som bor i Danmark kommer på besøk til meg i noen dager. Siden leiligheten min er under salg må vi bo i mine foreldres hus. De er bortreist. Jeg klarer ikke tanken på å ha sex i deres seng....idiotisk av meg å tenke slik? hadde dere kunne hatt det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Vet ikke akkurat om det er ekkelt, men jeg tror ikke jeg heller hadde klart det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har hatt et avstandsforhold, og hadde helt klart kunne hatt sex i foreldresengen når vi endelig så hverandre Skift sengetøy - så blir det så greit så 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har hatt sex i sengen til foreldrene mine flere ganger. Aldri tenkt på at det skulle være ekkelt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EIIi 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 MÅ dere har sex i senga da? Er jo bare å bruke resten av husets mange rom :0) Jeg hadde nok ikke hatt problemer med å ha sex i foreldrene mine sin seng heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sengesex er kjedelig! 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er vel tusen andre steder som er mer spennende enn en seng... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sengan 0 0 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er det det å ligge i selve sengen som er ekkelt eller er det tanken på å bruke deres sengtøy? I såfall er det jo bare å ta med eget laken/sengtøy. Er foreldrene dine kristne/ i mot sex før ekteskapet o.l? Om foreldrene mine hadde vært veldig skinnhellige, hadde jeg nok kanskje slitt litt mer med dette ja. Da blir det mer som " å synde" i mine foreldres hjem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg hadde ikke greit det;) Ville følt meg fullstendig ukomfortabel..Hadde ellers funnet andre festlige stedet;)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio 7 569 0 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 MÅ dere har sex i senga da? Er jo bare å bruke resten av husets mange rom :0) Jeg hadde nok ikke hatt problemer med å ha sex i foreldrene mine sin seng heller. '' Er jo bare å bruke resten av husets mange rom'' Da kan vel risikoen for å bli tatt på fersken ganske stor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio 7 569 0 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 MÅ dere har sex i senga da? Er jo bare å bruke resten av husets mange rom :0) Jeg hadde nok ikke hatt problemer med å ha sex i foreldrene mine sin seng heller. Overså at de var bortreist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio 7 569 0 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er det den eneste sengen i huset? Jeg ville kanskje hatt problemer med sex på mine foreldres soverom, med lukten av mammas parfyme i sengetøyet osv. Men det kan jo lett løses ved å lufte godt og ta med eget sengetøy. Trodde først at foreldrene dine også skulle være hjemme, og det ville jeg synes var vanskelig. Hadde vært redd for å bli tatt på fersken. Og det som slo meg var tanken på kjæresten din. Å ha sex vegg i vegg med rommet til svigers? Når de ikke er hjemme er det bare å slå seg løs. Bare rydd og vask etterpå, og unngå en "sex-omvisning" for å fortelle hvor dere har gjort det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.