Gjest gastropasienten 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 ok, kanskje et dumt spørsmål men jeg venter mensen samtidig med en operasjon i magen og lurer på om dette er noe problem. Tenker mest på ulike hygieneregler og kanskje dette med tampoongsyke. Vet dere noe om dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 3 547 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Antakelig er det best med bind. Avhengig av typen operasjon kan det jo ta lang tid før du våkner igjen etterpå, og etter en bukoperasjon er det antakelig ganske smertefullt å stå opp og fjerne tampongen selv. Litt lite hyggelig å få hjelp til å fjerne tampongen i etterkant, tenker jeg. Jeg ville gått for bind, gjerne et sånt stort et som man får på sykehuset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pyttan 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Man kan ikke bruke tampong under en operasjon. Man må bruke bind. Har vært der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.