Gå til innhold

Hva betaler du for klipp og striping?


drizzle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Striping ja, tenker dere da folie eller hettestriper. Jeg liker best hettestriper, men når jeg farger etterveksten først så virker det som om frisøren liker best foliestripene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så digg :-)

Mhm :o) Lærling da, men det er bra for det. Har vært modell i salongen osv. også, så det er knall :o)

Får masse gratis produkter fra salongen. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm :o) Lærling da, men det er bra for det. Har vært modell i salongen osv. også, så det er knall :o)

Får masse gratis produkter fra salongen. Hehe.

*misunnelig* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg betaler ca 200 for klipp og 400 for striping. Skal bestille klipp + striping nå om et par uker, og regner med at det kommer på 600-700 kr.

Jeg går til en lokal frisør ute på bygda her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg klippet og stripet betalte jeg den nette sum av 1650 kr... da fikk jeg avslag fordi jeg måtte vente i en halv time pga de tullet med timebestillingene.

Da klippet jeg det fra langt til halv langt, og stripet det e 3 forskjellige striper :)

Blir for kjedelig med 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg klippet og stripet betalte jeg den nette sum av 1650 kr... da fikk jeg avslag fordi jeg måtte vente i en halv time pga de tullet med timebestillingene.

Da klippet jeg det fra langt til halv langt, og stripet det e 3 forskjellige striper :)

Blir for kjedelig med 2!

Ja og jeg klipper meg i Ålesund på Camcam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt avhengig av mengde farge, striper og ettervekst kan det fort bli et sted mellom 1200-1600. Går på en litt fancy salong i Oslo sentrum. Ikke blant de aller dyreste, men vet godt jeg kunne fått det billigere andre steder. Er imidlertid gaske trofast mot frisøren jeg trives med.

En gang jeg fikk lyst til å forsøke noe nytt gikk jeg på Dugg - en av de mest trendy salongene i byen. Da tok det to og en halv time og jeg betalte over 2000 kr. Jeg gjorde det bare én gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...