Gå til innhold

Middager på under 30 min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, reinkjøtt smaker godt, joika smaker skikkelig stramt, minte meg om da jeg smakte vossakorv for noen år siden. Yæk.

Jeg registrerer at treningsrapporteringen har dødd ut. Hva kan det skyldes, tro? Er det ikke interesse for å skrive og lese om det, ligger alle på sofaen og koper eller har de glemt hele greia?

Skrevet

Nei, reinkjøtt smaker godt, joika smaker skikkelig stramt, minte meg om da jeg smakte vossakorv for noen år siden. Yæk.

smaken er som baken:-) Og hadde alle syntesdet samme var godt ville vel utvalget i butikkene vært så som så. Vi liker joikakaker alle mann i vårt hus. Ofte at ungene spør om vi kan ha det til middag. Det er faktisk også godt med makaroni til:-)

Skrevet

Du har ikke gått glipp av noe.

Du har altså smakt det en gang de siste mange årene? Kan det ha vært noe galt med akkurat den boksen? Det er kanskje ikke stor gourmet-middag, men så ekkelt er det da ikke.

Synes det er godt, jeg -særlig med litt ekstra krydder/brunosti sausen. Men jeg er ikke særlig kresen,det må sies.

Skrevet

Jeg registrerer at treningsrapporteringen har dødd ut. Hva kan det skyldes, tro? Er det ikke interesse for å skrive og lese om det, ligger alle på sofaen og koper eller har de glemt hele greia?

Jeg jogger jeg! Jogget 4 km før middag i går og 4 km før frokost i dag! Hah! :o)

Vet ikke helt hva som skjedde med raporteringen, den døde liksom bare ut.

Skrevet

Du har altså smakt det en gang de siste mange årene? Kan det ha vært noe galt med akkurat den boksen? Det er kanskje ikke stor gourmet-middag, men så ekkelt er det da ikke.

Synes det er godt, jeg -særlig med litt ekstra krydder/brunosti sausen. Men jeg er ikke særlig kresen,det må sies.

Vi hadde ekstra tyttebær og pepper i sausen, men det hjalp ikke. Var en stram bismak på hele retten. Dyrt er det også (koster en femtilapp for en boks jo!) så det er like greit at den ikke falt i smak. :o)

Skrevet

''Er det ikke interesse for å skrive og lese om det, ligger alle på sofaen og koper eller har de glemt hele greia?''

Ja - jeg har kopt på sofaen i to måneder :-(((( - altså ikke vært syk, men ikke orket å trene....

Men denne uka tok jeg meg sammen: Var i svømmehallen tirsdag, trente styrke i går, og skal svømme i dag igjen!!!

Så jeg tar gjerne opp tråden igjen, dersom dere jevne trenere vil ha med en sånn sviker som meg!

Skrevet

Vi hadde ekstra tyttebær og pepper i sausen, men det hjalp ikke. Var en stram bismak på hele retten. Dyrt er det også (koster en femtilapp for en boks jo!) så det er like greit at den ikke falt i smak. :o)

Ja,- den er overraskende dyr - vi hadde det mye da jeg var barn - og mine foreldre var rimelig sparsommelige, så jeg tror den må ha vært en god del billigere da...

Men,- jeg tror nå fortsatt at det må ha vært noe feil med den ene boksen din, altså... Synes ikke den er voldsomt spesiell i smaken. Viltkrydder + brunost og evt. en dæsj fløte/rømme i sausen gjør seg.

Skrevet

''Er det ikke interesse for å skrive og lese om det, ligger alle på sofaen og koper eller har de glemt hele greia?''

Ja - jeg har kopt på sofaen i to måneder :-(((( - altså ikke vært syk, men ikke orket å trene....

Men denne uka tok jeg meg sammen: Var i svømmehallen tirsdag, trente styrke i går, og skal svømme i dag igjen!!!

Så jeg tar gjerne opp tråden igjen, dersom dere jevne trenere vil ha med en sånn sviker som meg!

''Så jeg tar gjerne opp tråden igjen, dersom dere jevne trenere vil ha med en sånn sviker som meg!''

Det vil vi! Og jeg synes noe av hensikten med en slik rapportering er å motivere sofakopere, smitte dem med treningsglede.

Skrevet

''Så jeg tar gjerne opp tråden igjen, dersom dere jevne trenere vil ha med en sånn sviker som meg!''

Det vil vi! Og jeg synes noe av hensikten med en slik rapportering er å motivere sofakopere, smitte dem med treningsglede.

Fint!

Da skal jeg med glede (?) være med på tråden igjen hver søndag!

Nå ble det ikke svømming på meg likevel i dag fordi det møtet jeg var på varte for lenge... Men jeg skal ta med treningstøy på jobb i morgen og trene!

(i helga derimot blir det hyttetur med innekos og fest og lite trening.....)

Skrevet

Fint!

Da skal jeg med glede (?) være med på tråden igjen hver søndag!

Nå ble det ikke svømming på meg likevel i dag fordi det møtet jeg var på varte for lenge... Men jeg skal ta med treningstøy på jobb i morgen og trene!

(i helga derimot blir det hyttetur med innekos og fest og lite trening.....)

Ja, hvis det blir en ukentlig tråd. Jeg er bare et streifdyr og kan ikke påta meg å dra i gang tråden hver søndag eller mandag, dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...