Gjest profile 0 0 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei, Har prøvd Cipralex mot engstelse og nedstemthet, men det virket ikke særlig bra. Ble ening med legen om å seponere og begynne på Wellbutrin istedet. Han trodde ikke Wellbutrin ville hjelpe noe bedre, men han hadde ikke noe annet forslag og da spurte jeg om jeg kunne forsøke den siden jeg har lest en del positivt om den her. Ihvertfall mente han at jeg skulle slutte med Cipralex 20mg og gå rett over på Wellbutrin 150mg fra en dag til den andre. Er dette måten å gjøre det på, å hoppe så brått fra det ene til det andre? Vil jeg ikke få "seponeringsubehag" og "oppstartsubehag" samtidig? Ihvertfall gjorde jeg det og har brukt Wellbutrin i tre dager, men ikke følt meg i form (men det kan være andre ting også). Bare lurer på om jeg burde sluttet så brått med Cipralex... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Når et AD ikke har virket, trenger en ikke nedtrapping. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.