Gå til innhold

Overgang fra Cipralex til Wellbutrin


Gjest profile

Anbefalte innlegg

Hei,

Har prøvd Cipralex mot engstelse og nedstemthet, men det virket ikke særlig bra. Ble ening med legen om å seponere og begynne på Wellbutrin istedet. Han trodde ikke Wellbutrin ville hjelpe noe bedre, men han hadde ikke noe annet forslag og da spurte jeg om jeg kunne forsøke den siden jeg har lest en del positivt om den her.

Ihvertfall mente han at jeg skulle slutte med Cipralex 20mg og gå rett over på Wellbutrin 150mg fra en dag til den andre. Er dette måten å gjøre det på, å hoppe så brått fra det ene til det andre? Vil jeg ikke få "seponeringsubehag" og "oppstartsubehag" samtidig? Ihvertfall gjorde jeg det og har brukt Wellbutrin i tre dager, men ikke følt meg i form (men det kan være andre ting også). Bare lurer på om jeg burde sluttet så brått med Cipralex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...