Gå til innhold

Kjøpt ny dør, men den er feil vei:o)


Hushjelpen

Anbefalte innlegg

Jeg er som en tømrer i gullsmeden altså, og nå skjønner jeg ikke bæret!!!

Kjøpte meg nye innerdører i går til rommene våre og tenkte ikke på at de kanskje ikke er like alle sammen??

De passer i hengslene og døra henger oppe, men når jeg skal montere håndtak og lås, så er jo døra helt feil... Den derre greia som går inn når du tar i håndtaket, det står feil vei, slik at den dunker i døra, istedet for at døra smeller igjen, skjønner?

Jeg har prøvd å snu døra og skru ut innmaten, men uansett hva jeg gjør blir det noe feil... Da kommer for eksempel nøkkelhullet øverst og håndtaket under!

Blæh, jeg hater slike praktiske husting:o)

Noen som forstod hva jeg mente i mitt lange, rotete innlegg skrevet i frustrasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstløv

Sitat: "Den derre greia som går inn når du tar i håndtaket, det står feil vei, slik at den dunker i døra, istedet for at døra smeller igjen, skjønner?"

Du tar i den "derre greia" og trekker den litt ut, så kan du snu den, og da skal det være riktig vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: "Den derre greia som går inn når du tar i håndtaket, det står feil vei, slik at den dunker i døra, istedet for at døra smeller igjen, skjønner?"

Du tar i den "derre greia" og trekker den litt ut, så kan du snu den, og da skal det være riktig vei.

Aha!!!

Tusen, tusen takk, det gikk jo:o)

Hva skulle jeg gjort uten DOL, nok en ting jeg kan breefe med ovenfor mannen og fortelle at jeg fant det ut ved hjelp av damene på den DOL-greia jeg "driver med"

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.