Gå til innhold

Kjøpt ny dør, men den er feil vei:o)


Hushjelpen

Anbefalte innlegg

Jeg er som en tømrer i gullsmeden altså, og nå skjønner jeg ikke bæret!!!

Kjøpte meg nye innerdører i går til rommene våre og tenkte ikke på at de kanskje ikke er like alle sammen??

De passer i hengslene og døra henger oppe, men når jeg skal montere håndtak og lås, så er jo døra helt feil... Den derre greia som går inn når du tar i håndtaket, det står feil vei, slik at den dunker i døra, istedet for at døra smeller igjen, skjønner?

Jeg har prøvd å snu døra og skru ut innmaten, men uansett hva jeg gjør blir det noe feil... Da kommer for eksempel nøkkelhullet øverst og håndtaket under!

Blæh, jeg hater slike praktiske husting:o)

Noen som forstod hva jeg mente i mitt lange, rotete innlegg skrevet i frustrasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstløv

Sitat: "Den derre greia som går inn når du tar i håndtaket, det står feil vei, slik at den dunker i døra, istedet for at døra smeller igjen, skjønner?"

Du tar i den "derre greia" og trekker den litt ut, så kan du snu den, og da skal det være riktig vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: "Den derre greia som går inn når du tar i håndtaket, det står feil vei, slik at den dunker i døra, istedet for at døra smeller igjen, skjønner?"

Du tar i den "derre greia" og trekker den litt ut, så kan du snu den, og da skal det være riktig vei.

Aha!!!

Tusen, tusen takk, det gikk jo:o)

Hva skulle jeg gjort uten DOL, nok en ting jeg kan breefe med ovenfor mannen og fortelle at jeg fant det ut ved hjelp av damene på den DOL-greia jeg "driver med"

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...