Gjest Ny læring 0 0 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Har fått meg ny jobb. Det er mye å sette seg inn i. Jeg vet fra min forrige jobb at det tok rundt 1 år før jeg forsto det meste. Selv om jeg stadig lærte noe nytt etter 1.året også. Nå gruer jeg meg litt til min nye jobb, da jeg vet det tar så pass lang tid. Er det noe jeg kan gjøre for at jeg lettere kan sette meg inn i/tilegne meg en ny strutur? Lurer på om det er bare jeg som er så tunglært eller? Skal jobbe innen sosial og helsesektor på høgskolenivå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Vanskelig å svare på om du er tunglært, noen jobber krever lang innlæringstid mens andre er ganske lette å sette seg inn i. Har du noen du kan rådføre deg med underveis vil vel det lette denne perioden for deg. Men generelt sett vil en aldri være "utlært", det vil som regel alltid komme nye ting å sette seg inn i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne 2 143 1 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nye jobber tar et år for meg å lære også. Jeg er ikke tunglært, vil jeg hevde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har pleid å notere ned alt jeg kunne den første tiden. Da slapp jeg å måtte spørre opp igjen på alt mulig rart. I tillegg kastet jeg meg ut i nye oppgaver. Det er lettere for meg å lære når jeg gjør det selv, enn når jeg ser på. Og så er jeg ikke redd for å spørre, igjen, og igjen, og igjen om det trengs. Heller det enn å gjøre noe feil, eller måtte plages mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.