Gå til innhold

hvor mye tjener 18 åringer dere vet om?


Gjest lønnsnippa

Anbefalte innlegg

Gjest lønnsnippa

Må stille spørsmålet litt annerledes... :)

Kjenner dere noen 18-åringer og 19-åringer som har jobb? hva tjener de?

er mest interessert i de som jobber innenfor butikk, servering og service-næringer forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dattera mi hadde jobb i fjor sommer. Hun var da 19 år. Kiosk og butikkjobb på en campingplass, litt vasking innimellom. Mener det var ca. kr. 85,- pr.t. Hørte i ettertid at dette var kjempedårlig betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min på 20 tjener et sted mellom 110 og 120 i timen. Hun jobber i helgene som kokk på et serveringssted. Student ellers.

Sønnen min på 17 er lærling, og har utbetalt nærmere 20000 i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matbutikk, 19 år, litt over 20% stilling: Ca. 130 kr. timen. Husker ikke om det er 127 eller 137. Etpar års deltidserfaring.

Jobber man i butikk gjennom Adecco som 34åring, med 20 års arbeidserfaring som jeg har, så får man hele 118 kroner i timen. Ingen tillegg, og bare såvidt 20 kroner i helgetillegg..

Trenger vel ikke si at jeg sa opp den avtalen rimelig kjapt, skjønner rett og slett ikke at det er LOV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...