Gjest pnes Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Jeg har diagnosen Pnes.. Får sobril av legen,og syne sat dette noen ganger haara for noe for seg, andre gangere ikke noe... Har du erfaring med apsientermeed Pnes? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Jeg har begrenset erfaring med dette. Kan huske 2-3 pasienter. Behandlingsanbefalingene sier psykoterapi. Ut fra slik en tenker om PNES, kan dine erfaringer med Sobril stemme - noen ganger virker det, andre ganger ikke. Skal legge ut en link om det så snart den kommer på nett. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Jeg har begrenset erfaring med dette. Kan huske 2-3 pasienter. Behandlingsanbefalingene sier psykoterapi. Ut fra slik en tenker om PNES, kan dine erfaringer med Sobril stemme - noen ganger virker det, andre ganger ikke. Skal legge ut en link om det så snart den kommer på nett. http://www.tidsskriftet.no/index.php?seks_id=1914360 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.