Gjest jeg surrer fælt 0 0 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg handler i kveld på cdon.com Er det et norsk nettsted i den forstand at jeg kan overskride 200 kr uten å betale toll? Eller sendes varene fra utlandet? Har varer for 1800 kr i handlekurva nå, men ble i tvil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firepile 0 0 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 ''Er det et norsk nettsted i den forstand at jeg kan overskride 200 kr uten å betale toll? '' Ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg bruker cdon.no. Vet ikke om dette er forskjellige sider? Jeg betaler ikke toll eller moms på det jeg kjøper. Har testet flere ganger:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firepile 0 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg bruker cdon.no. Vet ikke om dette er forskjellige sider? Jeg betaler ikke toll eller moms på det jeg kjøper. Har testet flere ganger:-) ''Vet ikke om dette er forskjellige sider?'' Samme nettbutikken. ''Jeg betaler ikke toll eller moms på det jeg kjøper.'' Prisene i nettbutikken inkluderer moms, så det betaler du nok;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 876 5 438 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ingen toll. Selv om varene riktignok sendes fra lager i Sverige. Venter sending i posten derfra når som helst. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 ''Vet ikke om dette er forskjellige sider?'' Samme nettbutikken. ''Jeg betaler ikke toll eller moms på det jeg kjøper.'' Prisene i nettbutikken inkluderer moms, så det betaler du nok;) OK - det kunne missforstås:-) Jeg betaler ikke toll og moms I TILLEGG slik man gjør fra utlandet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg surrer fælt 0 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ingen toll. Selv om varene riktignok sendes fra lager i Sverige. Venter sending i posten derfra når som helst. ) Hva har du bestilt? søker etter julgavetips 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja 7 382 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Varene blir trolig innfortollet på den norske søsterbedriften. De betaler moms, som de har fradragsrett for i sitt regnskap. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 876 5 438 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hva har du bestilt? søker etter julgavetips Det kan jeg ikke si her. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.