Gjest pedagogstudenten 0 0 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er dette synonymer eller innebærer autismespekterforstyrrelse også andre tilstander enn Asperger syndrom? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne 2 143 1 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 http://www.google.no/search?hl=no&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anb-NO%3Aofficial&hs=pZC&q=autismespekterforstyrrelse+og+Asperger+syndrom&btnG=S%C3%B8k&meta=&aq=f&oq= 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tror nå jeg 0 0 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nei, det er ikke synonymt. Asperger syndrom er en autismespekterforstyrrelse. Det finnes en rekke andre diagnoser innenfor autismespekteret også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pedagogstudenten 0 0 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nei, det er ikke synonymt. Asperger syndrom er en autismespekterforstyrrelse. Det finnes en rekke andre diagnoser innenfor autismespekteret også. Er det en samlebetegnelse på alt som er autistisk? Hvis jeg ikke har misforstått NHD så tror jeg han at han så autismespekterforstyrrelse som synonym til Asperger syndrom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tror nå jeg 0 0 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er det en samlebetegnelse på alt som er autistisk? Hvis jeg ikke har misforstått NHD så tror jeg han at han så autismespekterforstyrrelse som synonym til Asperger syndrom. det håper jeg han svarer på selv. Ser han er pålogget nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT 4 244 108 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er det en samlebetegnelse på alt som er autistisk? Hvis jeg ikke har misforstått NHD så tror jeg han at han så autismespekterforstyrrelse som synonym til Asperger syndrom. Vi har Autisme, og høytfungerende autister, og Asperger syndrom. Kanskje det er flere også, men jeg har ikke registrert det, Men det er så mye forskjell på de mennesker som er innfor for dette autismespekterforstyrrelsene på grunn av mange ting. Bare de som har Asperger Syndrom, kan virke noen ganger som det kommer fra forskjellige planeter. Nå er det hvis også snakk om, at de som har AS kan holdes utenfor dette spekteret i fremtiden ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.