Gå til innhold

Kjæresten min peller seg i nese og spiser det


Gjest Christine meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spise busemann? Du får si til han at det kun er småunger som driver med dette. Særlig på barnehagenivå.

Hvis ikke dette hjelper så hadde jeg satt hardt mot hardt. Hadde aldri godtatt noe så ekkelt og barnslig av en "mann"?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christine meg

Spise busemann? Du får si til han at det kun er småunger som driver med dette. Særlig på barnehagenivå.

Hvis ikke dette hjelper så hadde jeg satt hardt mot hardt. Hadde aldri godtatt noe så ekkelt og barnslig av en "mann"?!!

Helt enig. Jeg sier det til han men han sier det smaker godt. Jeg er lei av det. Jeg blir kvalm av å se på det. Jeg tror jeg forlater han nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvalm gubbe

Tror du tuller. Ingen normal mann som er ved sine fulle fem spiser vel busemenn? Æsj....

Hvis det likevel er sant, bør du gå fra ham. Han er tydeligvis ikke moden nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste voksne mennesker forstår at det er enkelte ting man bare gjør i enerom, hvis man i det hele tatt er nødt til å gjøre dem.

Jeg hadde tvilt sterkt på vurderingsevnen og antennene til en som gjorde denslags mens andre så det.

Ikke dermed sagt at jeg synes det er naturlig å spise snørr, men jeg tror mange har uvaner som ikke er helt A4. Men det normale er da å ikke gjøre det i andres påsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umiddelbart så hadde jeg reagert helt likt. Men tenk litt gjennom det.

Nese og svelg henger sammen. Dvs. at det garantert kommer en del snørr ned i svelget "bakveien". Den kan jeg jo kjenne de gangene jeg er forkjølet.

Så er det da egentlig så grusomt som vi umiddelbart tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...