Hushjelpen 771 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har så lyst på noen fine skilt hengende utenfor dørene våre, altså soverommet, jenterommet, gutterommet og bad/wc. Jeg kan lage hvilken som helst tekst, men lurer litt på om noen har gode forslag? Barna er såpass store at det ikke kan stå "her bor prinsessen/prinsen" liksom:o) Noen tips til meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 2 709 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hvorfor ikke bruke navnene deres rett og slett?? Det kan jo ikke bli hverken for barnslig eller "feil" "Det enkleste er ofte det beste", vet du... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 673 1 428 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 "Advarsel! Tenåring!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jappadingding 0 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 "Advarsel! Tenåring!" eventuelt: samme hvor mye du banker på hører jeg deg ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.