Gå til innhold

Hvor lenge...


Gjest Har jo ikke hele livet..

Anbefalte innlegg

Gjest Har jo ikke hele livet..

Et lite spørsmål litt utenfor emnet. Er han født i jomfruens tegn? :-)

Nei, han er steinbukk.. og de har jo gjerne litt god tid..

Ja, jeg har også sittet med følelesen av å være "i påvente av at noe bedre dukker opp".. Jeg har en sterk intuisjon, og vet jeg burde følge magen, men det er ikke så lett alltid...

Han og eksen snakker ikke sammen.. men jeg har også tenkt at det er to sider av samme sak.. Han er kjent for å være snill og en som stiller opp.. men hans forhold til damer trenger ikke være godt for det..

Har lurt en del på hvorfor han ble dumpa for et år siden.. sikkert en grunn, bedre enn at de ikke hadde barnefri samme helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for din historie.. som er så altfor lik min..

Spurte ham for en tid siden ang. julebord.. om han vil være med meg og min jobb.. Han sa han skulle svare når fristen gikk ut..

-Jeg spurte igjen da og fikk til svar "du kan jo alltids melde på to...".

I går strøyk jeg han fra lista, men sa ingen tin til ham, før jeg nevnte betaling i en sms i går kveld.. I dag fikk jeg; Jeg har ikke hatt lyst til å gå på det julebordet i det hele tatt, og når jeg må betale det sjøl ble lysta helt borte så jeg melder pass.."

DA sprakk jeg.. så nå har jeg vel egentlig bestemt meg for å droppe ham..

Traff ham på butikken og var like blide begge, men jeg fikk sagt på en pen måte, at når jeg spør om noe han ikke vil, forventer jeg at han sier nei da og ikke kommer med sms om det i ettertid...

Argh!!!

Uff, det virker som han ikke gidder å engasjere seg. Det er vondt men jeg trur nok du må tenke om dette er liv laga. Jeg slet mye i mitt forhold, følte at han aldri hadde tid til meg, det kunne gå tre uker med bare få sms og kanskje en telfonsamtale. Det var mye romantiske meldinger og samtaler men jeg kunne ikke leve sånn. Han bodde jo bare noen minutters kjøring unna men alt måtte planlegges, som oftes på hans premisser. Han har valgt å være en martyr (arbeidsom, den som trår til, pliktoppfyklende ovenfor venner og familie) og det får være hans valg. Håper du finner ut hva du skal gjøre , ønsker deg det beste. Selv sitter jeg her med et knust hjerte som det stikker tusen glasskår ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Har jo ikke hele livet..

Uff, det virker som han ikke gidder å engasjere seg. Det er vondt men jeg trur nok du må tenke om dette er liv laga. Jeg slet mye i mitt forhold, følte at han aldri hadde tid til meg, det kunne gå tre uker med bare få sms og kanskje en telfonsamtale. Det var mye romantiske meldinger og samtaler men jeg kunne ikke leve sånn. Han bodde jo bare noen minutters kjøring unna men alt måtte planlegges, som oftes på hans premisser. Han har valgt å være en martyr (arbeidsom, den som trår til, pliktoppfyklende ovenfor venner og familie) og det får være hans valg. Håper du finner ut hva du skal gjøre , ønsker deg det beste. Selv sitter jeg her med et knust hjerte som det stikker tusen glasskår ut av.

Nei, han gidder ikke engasjere seg veldig, eller vet ikke hvordan man er overfor damer.. aner ikke..

Har ikke hørt fra ham i kveld og ikke har jeg latt høre fra meg.. Jeg savner ham, men det går greit.. jeg kan ikke ha en som stjeler energien fra meg og gjør meg frustrert..

(savner ham ja.. eller er det ønsket om nærhet, kjærlighet, forståelse osv.. jeg savner...?? jo kanskje er det det,.. )

Jeg forstår at du er knust.. Jeg kan nok bli det jeg også, hvis han kommer og sier han ikke gidder dette... (vil jo helst si det selv... men...)

Vanskelig dette og er redd for å rangle rundt alene resten av livet mitt..

Skulle vært en klubb for sånne som oss, Juks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han gidder ikke engasjere seg veldig, eller vet ikke hvordan man er overfor damer.. aner ikke..

Har ikke hørt fra ham i kveld og ikke har jeg latt høre fra meg.. Jeg savner ham, men det går greit.. jeg kan ikke ha en som stjeler energien fra meg og gjør meg frustrert..

(savner ham ja.. eller er det ønsket om nærhet, kjærlighet, forståelse osv.. jeg savner...?? jo kanskje er det det,.. )

Jeg forstår at du er knust.. Jeg kan nok bli det jeg også, hvis han kommer og sier han ikke gidder dette... (vil jo helst si det selv... men...)

Vanskelig dette og er redd for å rangle rundt alene resten av livet mitt..

Skulle vært en klubb for sånne som oss, Juks ;)

Hmm, bare du ikke går å venter og venter. Skjønner at du vil ha noen, det vil jeg også men ikke for å bli følelsemessig utslitt. Kjenner at jeg har litt panikk pga min alder men jeg håper jeg finner noen som passer meg bedre. Lykke til, alt ordner seg til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Har jo ikke hele livet

Hmm, bare du ikke går å venter og venter. Skjønner at du vil ha noen, det vil jeg også men ikke for å bli følelsemessig utslitt. Kjenner at jeg har litt panikk pga min alder men jeg håper jeg finner noen som passer meg bedre. Lykke til, alt ordner seg til slutt.

Ja, det meste ordner seg.. Nei, jeg kan være veldig tålmodig og finne meg i mye, opp til et visst punkt.. så gidder ikke jeg mer heller...

Jeg skal ligge lavt ei ukes tid nå, så får vi se.. hører jeg ikke fra ham, er det jo greit.. da er han ikke intressert.. -og jeg kan gå videre med livet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han gidder ikke engasjere seg veldig, eller vet ikke hvordan man er overfor damer.. aner ikke..

Har ikke hørt fra ham i kveld og ikke har jeg latt høre fra meg.. Jeg savner ham, men det går greit.. jeg kan ikke ha en som stjeler energien fra meg og gjør meg frustrert..

(savner ham ja.. eller er det ønsket om nærhet, kjærlighet, forståelse osv.. jeg savner...?? jo kanskje er det det,.. )

Jeg forstår at du er knust.. Jeg kan nok bli det jeg også, hvis han kommer og sier han ikke gidder dette... (vil jo helst si det selv... men...)

Vanskelig dette og er redd for å rangle rundt alene resten av livet mitt..

Skulle vært en klubb for sånne som oss, Juks ;)

Stjeler energien på grunn av frustasjon kjenner jeg meg igjen i...

Han sender sms og ringer, men ringer når han vil. Det vil si ofte når jeg ringer opplever jeg at han ikke vil snakke. Han har snakket så mye i tlf. tidligere i dag (i forbindelse med jobben) eller så er det noe annet han skal gjøre. Mildt sagt jævlig irriterende!!!! Man er to i et forhold og alt skal ikke gjøres på hans premisser.Jeg har ikke problem med at han ikke tar kontakt via sms og tlf., men tlf. samtaler skal ofte skje på hans premisser. Dette fører til at jeg knapt gidder å ringe han. Det tror jeg ikke han forstår.... Han er ikke noen initiativtaker og det er sikkert derfor jeg føler at jeg tar mest initiativ til at vi treffes, men jeg er også lei av dette. Det må gå ann å engasjere seg litt mer...Han kan gjerne sitte hjemme tre kvelder i uken og bruke to kvelder på meg. Som regel er det etter mitt initiativ, men av og til "glimter han til". Som du skriver frusterende...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Har jo ikke hele livet..

Stjeler energien på grunn av frustasjon kjenner jeg meg igjen i...

Han sender sms og ringer, men ringer når han vil. Det vil si ofte når jeg ringer opplever jeg at han ikke vil snakke. Han har snakket så mye i tlf. tidligere i dag (i forbindelse med jobben) eller så er det noe annet han skal gjøre. Mildt sagt jævlig irriterende!!!! Man er to i et forhold og alt skal ikke gjøres på hans premisser.Jeg har ikke problem med at han ikke tar kontakt via sms og tlf., men tlf. samtaler skal ofte skje på hans premisser. Dette fører til at jeg knapt gidder å ringe han. Det tror jeg ikke han forstår.... Han er ikke noen initiativtaker og det er sikkert derfor jeg føler at jeg tar mest initiativ til at vi treffes, men jeg er også lei av dette. Det må gå ann å engasjere seg litt mer...Han kan gjerne sitte hjemme tre kvelder i uken og bruke to kvelder på meg. Som regel er det etter mitt initiativ, men av og til "glimter han til". Som du skriver frusterende...............

''Han kan gjerne sitte hjemme tre kvelder i uken og bruke to kvelder på meg. Som regel er det etter mitt initiativ, men av og til "glimter han til''

Det er sånn det er her også.. Jeg kan sende ham en sms og spørre hva han gjør.. Da får jeg ofte svaret;; "jeg sitter nå her i ensomheten..", men ikke at han ber meg komme bort, eller tar turen hit.. Nautet meg har somregel reist bort til ham, så han har vel tatt meg som en selvfølge hele veien.. men nå gidder ikke jeg mer..

Helgen har gått veldig fint. Han har vært på chatten på facebook hver kveld, men jeg har ikke tatt kontakt (han gjorde i går, men jeg engasjerte meg ikke veldig).

Får se hvor interessert han er om noen dager.. -men den interessen tror jeg neppe jeg får oppleve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Han kan gjerne sitte hjemme tre kvelder i uken og bruke to kvelder på meg. Som regel er det etter mitt initiativ, men av og til "glimter han til''

Det er sånn det er her også.. Jeg kan sende ham en sms og spørre hva han gjør.. Da får jeg ofte svaret;; "jeg sitter nå her i ensomheten..", men ikke at han ber meg komme bort, eller tar turen hit.. Nautet meg har somregel reist bort til ham, så han har vel tatt meg som en selvfølge hele veien.. men nå gidder ikke jeg mer..

Helgen har gått veldig fint. Han har vært på chatten på facebook hver kveld, men jeg har ikke tatt kontakt (han gjorde i går, men jeg engasjerte meg ikke veldig).

Får se hvor interessert han er om noen dager.. -men den interessen tror jeg neppe jeg får oppleve...

Hei, ja du får se om han får tid til å savne deg, og at han skjønner noe. Tvi tvi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Har jo ikke hele livet..

...og så må det ikke bare være sex han savner men hele deg :)

Jeg lever i håpet, men har ingen store forhåpninger.. Mulig han har et totalt forvrengt syn på hva et "normalt" forhold er..

-Må jo være en grunn til at han er single...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever i håpet, men har ingen store forhåpninger.. Mulig han har et totalt forvrengt syn på hva et "normalt" forhold er..

-Må jo være en grunn til at han er single...

Ler litt, ja kanskje er det en grunn at noen er single? Du får bare pine han litt til og ligge lavt....håper ikke han tenker det samme da. Ønsker deg det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på den andre siden, altså en slik som ikke klarer å prioritere min kjæreste så mye som han ønsker. Det er gjerne stor forskjell, men jeg takler ikke hans mas om å gjøre absolutt alt sammen. Alt fra husarbeid (vi bor ikke sammen) til turgåing til handling og middagslaging og dekking av bord og legging av barn og gå ut med bosset, besøke foreldre og myemye mer. Vi er _aldri_ sammen med andre, hverken sammen eller hver for oss, for da mister vi verdifull tid sammen. Hans utsagn.

Jeg er ikke strukturert av natur, og liker å gjøre tingene i eget tempo. Det er ikke like kjekt å gjøre alt fordi _han_ stadig sier at vi skal gjøre ditt og datt. Sammen.

Les gjerne mitt "Hvordan vite om jeg elsker ham?" under Samliv. Jeg vet rett og slett ikkie om jeg mangler nok kjærlighet for han, eller om han rett og slett opptrer på en slik måte at kjærligheten min til han reduseres dag for dag. Han er virkelig glad i meg, og jeg er livredd for at han skal fri til meg. Jeg kan rett og slett ikke si ja. Mye rett og lett her nå, men.... :))

Ønsker deg lykke til, og jeg _tror_ du kan få det bedre av å glemme din kjæreste. Du fortjener nok mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...