Gjest lønn før jul Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Jeg har jobbet en del i det siste og har rett til å jobbe en G som uføretrygdet. Er det noen som vet om jeg får halv skatt på lønningen min i desember? Dette lurer jeg veeeeldig på, siden jeg er så blakk nå før jul. Som ufør med denne jobbingen trekker de meg 36% ellers. 0 Siter
Gjest lønn før jul Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Så bra! Takk for svar:o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Men uføretrygda er uten skatt i desember vel 0 Siter
Gjest lønn før jul Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Men uføretrygda er uten skatt i desember vel Jeg vet ikke. Jeg trodde den også var med halv skatt. Kanskje du har rett. 0 Siter
Gjest lønn før jul Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Men uføretrygda er uten skatt i desember vel Jeg tror vel egentlig det er halv. Har googlet litt rundt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Jeg vet ikke. Jeg trodde den også var med halv skatt. Kanskje du har rett. Jeg får uten skatt, det har jeg i hvert fall fått de seks årene jeg har hatt uføretrygd. Men jeg jobber ikke ved siden av 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Ja, halv skatt for alle! Halvt _skattetrekk_ tenker jeg vi sier. 0 Siter
Gjest lønn før jul Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Jeg får uten skatt, det har jeg i hvert fall fått de seks årene jeg har hatt uføretrygd. Men jeg jobber ikke ved siden av Ok. Det er kanskje forskjell fra om en er varig eller på TU. Muligens forskjell fra kommune til kommune. Det er det første året jeg får utbetalt lønn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Ok. Det er kanskje forskjell fra om en er varig eller på TU. Muligens forskjell fra kommune til kommune. Det er det første året jeg får utbetalt lønn. Men dem som har TU har halv skatt i juni også og det har ikke vi så det veier opp ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.