Gå til innhold

halv skatt i desember når man tjener 1 G?

Anbefalte innlegg

Gjest lønn før jul
Skrevet

Jeg har jobbet en del i det siste og har rett til å jobbe en G som uføretrygdet.

Er det noen som vet om jeg får halv skatt på lønningen min i desember?

Dette lurer jeg veeeeldig på, siden jeg er så blakk nå før jul. Som ufør med denne jobbingen trekker de meg 36% ellers.

Gjest lønn før jul
Skrevet

Men uføretrygda er uten skatt i desember vel

Jeg vet ikke. Jeg trodde den også var med halv skatt. Kanskje du har rett.

Gjest lønn før jul
Skrevet

Men uføretrygda er uten skatt i desember vel

Jeg tror vel egentlig det er halv. Har googlet litt rundt.

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg trodde den også var med halv skatt. Kanskje du har rett.

Jeg får uten skatt, det har jeg i hvert fall fått de seks årene jeg har hatt uføretrygd. Men jeg jobber ikke ved siden av

Gjest frudolén
Skrevet

Ja, halv skatt for alle!

Halvt _skattetrekk_ tenker jeg vi sier.

Gjest lønn før jul
Skrevet

Jeg får uten skatt, det har jeg i hvert fall fått de seks årene jeg har hatt uføretrygd. Men jeg jobber ikke ved siden av

Ok. Det er kanskje forskjell fra om en er varig eller på TU. Muligens forskjell fra kommune til kommune. Det er det første året jeg får utbetalt lønn.

Skrevet

Ok. Det er kanskje forskjell fra om en er varig eller på TU. Muligens forskjell fra kommune til kommune. Det er det første året jeg får utbetalt lønn.

Men dem som har TU har halv skatt i juni også og det har ikke vi så det veier opp :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...