Gå til innhold

Ting på Å?

Gjest Smitt og smule
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest Smitt og smule

Ungen skal ha med seg en ting/gjenstand på Å på skolen i morgen, men jeg kan ikke komme på mange ting som begynner på dette.

Årer har vi dessverre ikke i huset :(

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

Åkle eller åttetall. Litt verre er det vel å finne ål, åte, åsbjelke, årbok/årgang.

en bit ved eller et trestykke med årringer, bilde av en åme, en åpner(flaskeåpner feks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Åkle eller åttetall. Litt verre er det vel å finne ål, åte, åsbjelke, årbok/årgang.

Jeg tenkte leeenge, og det eneste jeg også kom på var åkle. Hehe. Ikke mange ting på å nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

morsan

Åre, årskort, årsregnskap, årskalender

Åttiåring (se i nabolaget)

Åttekant (lag selv)

Åtseldyr (se bak komfyren)

''Åttiåring (se i nabolaget) ''

*he he* Synes jeg ser for med avisoverskriftene: "80-åring kidnappet - ble tatt med til skole"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Ågerkarl:-)

Åndsamøbe (sier som laban: se i nabolaget!)

Åreknute

Årgangsvin

Åstedsgransker

Åttedelsnote

Flott. Sende med ungen en årgangsvin på skolen? Barnevernet neste. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan

Flott. Sende med ungen en årgangsvin på skolen? Barnevernet neste. :P

Ja, jeg tenkte på det da jeg skrev det. dwet ville nok ha blitt adskillit mer oppstandelse dersom man kom med en flaske vin enn dersom man hadde rasket med seg en åreforkalket åttiåring fra nabolaget! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan

Kom på noen til: Man kan ta med en ås, altså en norrøn gud:-) Lag en figur av dorullkjerner eller noe annet "moro" og kall den for Odin.

Åsleik Engmark hadde vært morsom å ha med, men man kan nøye seg med et bilde av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...