Gjest det var teit 0 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kan det være farlig å ha tatt en øl etter å ha blitt vaksinert for svineinfluensa? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda 0 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nei - det gjør vel ingenting det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det var teit 0 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nei - det gjør vel ingenting det. Sikkert ikke, det har nå gått bra iallefall :-) Men jeg er alltid så forsiktig, tar ikke en hodepinetablett en gang hvis jeg vet jeg skal ta en pils på kvelden, så derfor ble jeg litt forstyrra her. Hadde glemt vekk hele vaksina :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren 3 137 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Sikkert ikke, det har nå gått bra iallefall :-) Men jeg er alltid så forsiktig, tar ikke en hodepinetablett en gang hvis jeg vet jeg skal ta en pils på kvelden, så derfor ble jeg litt forstyrra her. Hadde glemt vekk hele vaksina :-) Fint at det gikk bra. Ikke blande hodepinetablett og alkohol skriver du... Kjenner ei som tar 2 paracet etter en fest for å roe ned før hun legger seg. Dette er etter noen glass vin eller øl. Ikke vet jeg om det er bra...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.