Gjest var dette morsomt? 0 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Satt å kikka på programmet "Den norske humor" på nrk1 nettopp. Finalen. Premien er et eget program på nrk til neste år. Ingen av deltagerne var morsomme! Og dette var attpåtil finalen! Det var pinlig å se på dommerenes påtatte smil og høre på hvordan de overøste finalistene med skryt, når de åpenbart ikke syns de var morsomme. Hva syns dere? Var dette morsomt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trodde det skulle blir litt morsomt 0 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Synes det var pinlig, fikk nesten vondt i magen på deres vegne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda 0 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Var ikke morsomt i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solfryd 0 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har sett på nesten alle sendingene. Deltakerne er i mine øyne morsomme nok de. Det jeg vil kritisere ved programmet er at det virker så komprimert, kort og og amputert. Her er det massse sendetid som er forkortet til en halv time. Får ikke akkurat noen stemning ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi 2 737 1 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så litt på det... da jeg så vinnerens innslag, tenkte jeg: hun der kommer heldigvis ikke til å vinne... men der tok jeg feil, gitt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.