waxo 1 735 0 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har vært å tatt vaksine mot svineinfluensa i dag. Tok den i 15 tiden, og foreløpig har jeg bare muskelverk i armen. Ville andre bivirkninger kommet til nå? Kan jeg sove trygt og godt i natt :-) ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ungene mine fikk vaksine tirsdag ettermiddag, begge har vært hjemme i dag med hodepine, bittelitt feber og vondt i halsen. I går var de i fin form. Regner med at det går over på en dag eller to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA 0 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Søstra mi og mannen hennes hadde feber om natta og var dårlige dagen etter at de tok vaksina. Ulempen var at treåringen deres ikke hadde NOEN bivirkninger og var sitt vanlige sprudlende jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illuminatum 534 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg tok sprøyten for to uker siden og hadde bare litt vondt i armen i to dager og var litt slapp. Ellers ingen bivirkninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick 4 417 27 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Mine bivirkninger startet 2 dager etter, og var kraftige i 4 dager. Man kan også få bivirkninger i opptil 2 uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami 654 0 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg fikk ikke bivirkninger før ettermiddagen etter at jeg hadde tatt den. Leddsmerter, influensaliknende symtomer og vondt i armen. Dagen etter var jeg i fin form igjen bortsett fra vondt i armen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.