Gå til innhold

Blitt trukket dobbelt!


Gjest trist jente

Anbefalte innlegg

Gjest trist jente

Pleier alltid å bruke kredittkort når jeg handler på nett, denne gangen hadde jeg ikke de tilgjengelig og brukte bankkortet. Var innom nettbanken nå og ser det står to identiske beløp, den ene datert 17.11.09, den andre 18.11.09. Beløpet som er trukket to ganger er identiske, og jeg har ikke kjøpt noe annet til den prisen. Det er ikke informasjon når jeg går inn på siste beveglelser fordi det er for nytt - men står visa og det har alltid før betydd netthandel. Men har ikke kjøpt noe annet til den prisen så jeg må ha blitt trukket dobbelt.

Det var den kombinerte lyslampe/oppvåkningslys - så jeg er blitt trukket 1995 to ganger. Så det er snakk om ganske mye penger.

Hvordan skal jeg gå frem?

Har sendt mail og spurt om jeg er trukket dobbelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du bruker kredittkort i form av Eurocard/Mastercard holder det med en telefon dit, så fikser de det for deg.

Om du bruker Visakort fra banken ber de deg selv ringe butikken og fikse dobbelttrekkingen :/.

Det er i hvertfall min erfaring *fortsetter å bruke Eurocard på nett*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Sendte som jeg skrev i startinnlegget så skrev jeg en mail til Nordic Light. Nettbanken streiket før idag - var ikke mulig å logge inn, heller ikke komme gjennom på telefon. Så skrev en mail til banken hvor jeg forklarte problemet.

Jeg hadde knapt skrevet ferdig mailen til banken før jeg ble oppringt fra Nordic Light. De hadde sjekket og det stemte at jeg var blitt trukket dobblet. De klarte å stoppe at pengene ble trukket fra konto. Pengene stod som reservert ikke bokført og da klarte de det!

Virkelig imponert over Nordic Light. De tok kontakt uoppfordret på telefon istedet for å bare svare på mail. De undersøkte, og jobbet raskt for å rekke å stoppe at pengene ble trukket fra konto. Hadde ingen problemer med å si at dette var en feil fra deres side. Beklaget veldig og sa at dette aldri hadde skjedd før.

Så om noen vurderer oppvåkningslampe eller slik kombinert som jeg har kjøpt så anbefaler jeg Nordic Light på det sterkeste. God kundeservice er utrolig viktig med så dyre ting, og måten de ordnet opp i dette på sier utrolig mye.

Har aldri tidligere opplevd å bli trukket dobbelt Men når jeg har henvendt meg til kundeservice ulike steder, feks ifht reklamasjon, har de vært lite behjelpelige og serviceinnstilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint at det har ordnet seg med trekket! Jeg vil veldig gjerne høre hva du synes om produktet når du får testet det. Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en slik lampe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Fint at det har ordnet seg med trekket! Jeg vil veldig gjerne høre hva du synes om produktet når du får testet det. Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en slik lampe!

Jeg kan gjerne gi tilbakemelding her om hvordan den virker for meg. Jeg får den i julepresang - så får den nok ikke før det.

Glemmer jeg å oppdatere så bare si ifra! Ting går litt i surr i hodet og klarer ikke huske alt. Så si ifra om jeg glemmer - deler gjerne erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne gi tilbakemelding her om hvordan den virker for meg. Jeg får den i julepresang - så får den nok ikke før det.

Glemmer jeg å oppdatere så bare si ifra! Ting går litt i surr i hodet og klarer ikke huske alt. Så si ifra om jeg glemmer - deler gjerne erfaringer.

Jeg har tenkt på å gi en i julegave. Vurderte du ulike merker? Mener at det var en tråd her med noen eksempler (linker), men det var ikke noen av de Nordic Light-lampene? Hvilken har du kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne gi tilbakemelding her om hvordan den virker for meg. Jeg får den i julepresang - så får den nok ikke før det.

Glemmer jeg å oppdatere så bare si ifra! Ting går litt i surr i hodet og klarer ikke huske alt. Så si ifra om jeg glemmer - deler gjerne erfaringer.

Nå søkte jeg og fant tråden der du sier noe om det :-) Tror jeg skal forsøke å få kjøpt en jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Jeg har tenkt på å gi en i julegave. Vurderte du ulike merker? Mener at det var en tråd her med noen eksempler (linker), men det var ikke noen av de Nordic Light-lampene? Hvilken har du kjøpt?

Jeg har kjøpt denne i en julegave, er kun oppvåkningsklokke og ikke luyslampe: http://www.nordiclightcare.com/lysbehandling/bodyclock-sunray.asp

Denne får jeg i julegave: http://www.nordiclightcare.com/lysbehandling/sunrise320.asp

Har vurdert andre, blandt annet philips, men hørt mye om at mange som har kommet bra ut i i test (deriblandt philips) ikke var så bra i virkeligheten. At det ikke var samsvar mellom test og kvalitet - vet ikke hvorfor.

Har valgt nordiglight pga anbefalingene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...