Gjest shunyata 0 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Etter jeg har lagt meg om kvelden, så hender det at jeg får angst... Det blir til at jeg ikke får sove tross at jeg har tatt sovetablett Imovane 5mg (som jeg deler i to)...jeg deler den i to fordi jeg prøver på avvenning av sovetablettene... Når jeg så ikke får sove pga angsten...så går jeg og tar enda mer sovetabletter for å fjerne angsten... Finnes det noe annet beroligende jeg kan ta om natten i stedet for å ta sovetabletter ? ( Jeg vil så gjerne bli avvent med disse etter mange års forbruk) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lopio 0 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vet du hvorfor du har angst? Går du på andre medisiner? Jeg hadde angst i en periode, og det var skikkelig ille når det kom natterstid, så vet hvordan du har det. Jeg har fått seruquel som tar angsten. Men så har jeg bipolar da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.