Gå til innhold

Vanlig influensa


Gjest tatt av svinet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den "vanlige influensaen" har vel ikke kommet til Norge enda...?

Joda jeg har den nå...ikke hatt noe feber,men vært veldig sår i halsen,renne/tett nese og slapp,men er på bedringens vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg har den nå...ikke hatt noe feber,men vært veldig sår i halsen,renne/tett nese og slapp,men er på bedringens vei.

Hvordan vet du at det er den du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg har den nå...ikke hatt noe feber,men vært veldig sår i halsen,renne/tett nese og slapp,men er på bedringens vei.

Leste bare på Folkehelseinstituttets sider følgende:''Alle nærmere identifiserte influensavirus i uke 46 var den pandemiske stammen.''

Jeg går ut i fra at det betyr at det ikke er registrert tilfeller av sesonginfluensa enda...

Men jeg har selvsagt ingen formening om hva slags sykdom du har ;)

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda jeg har den nå...ikke hatt noe feber,men vært veldig sår i halsen,renne/tett nese og slapp,men er på bedringens vei.

Høres ut som en vanlig forkjølelse, er jeg redd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare en tanke

Joda jeg har den nå...ikke hatt noe feber,men vært veldig sår i halsen,renne/tett nese og slapp,men er på bedringens vei.

Er ikke det en forkjølelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det fikk jeg fortalt

Snakka med en sykepleier fra Vestlandet. Vet ikke om det stemmer....men hun sa at flere av de som var testet for svineinfluensa der, faktisk hadde vanlig influensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...