Gjest bølger 0 0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er det unnvikende pf, som er grunnen til at jeg takler så dårlig småting? Jeg svarte på et innlegg her, men det ble ikke slik jeg hadde tenkt. Så kommer tankene, grublingen, uroen og jeg vil bare ha innlegget bort. Hvorfor bry seg når jeg er anonym her. Kan jeg ikke bare legge det vekk og være ferdig med det, men jeg klarer det ikke. Jeg går å plager meg selv med det. Slik reagerer jeg i alle ting. Jeg hater meg selv for å være så dum, og dette hatet fører ofte med seg at jeg skader meg selv. Jeg er litt roligere av natur, men ellers er det ingen som reagerer på at jeg ikke er som andre. I arbeidslivet fungerer jeg veldig bra når alt går greit, men alt kan ikke bare gå greit alltid. Jeg prøver å skjule reaksjonene for andre, men sliter mye med dem selv Jeg vil alltid gjøre småfeil her i livet, så hva skal jeg gjøre for å takle det bedre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.