Gå til innhold

Elsker å sove - men legger meg sent!


Gjest legge seg før, kanskje??

Anbefalte innlegg

Gjest legge seg før, kanskje??

Jeg syns det er kjempedeilig å sove og å være uthvilt. Likevel kommer jeg meg ikke i seng! Hvordan skal en gjøre noe med dette da? Er helt vrak om morgenen og tøyer fleksitida på jobb mer enn jeg skal omtrent hver eneste dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest legge seg før, kanskje??

Det er vel ikke annet å gjøre enn at du bestemmer deg for når du skal legge deg for så gå til sengs.

Jepp, det er en enkel løsning på problemet. :-)

Men at det likevel går an å fortsette slik år etter år..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er en enkel løsning på problemet. :-)

Men at det likevel går an å fortsette slik år etter år..?

Da har du dårlig styring på deg selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte; er så deilig å ha litt tid for deg selv etter at barn er lagt (og i mitt tilfelle de eldste er hentet)..

Se TV / film, lese bok, drikke te, surfe på nettet - hmmm.

Bør krype til køys nå da den yngste våkner i 7-tiden, men sitter her litt til likevel - gjesp :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet mitt er at jeg legger meg tidlig og står opp sent. Jeg ligger og vrir meg i senga og det ender med at jeg sover dårlig. B-mennesker som oss råder ikke helt over dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest honnicorn

Hei. Er som å lese om meg selv. Men jeg har en sykdom som gjør meg veldig trøtt og utmattet. Så om kvelden, når mann og barn har sovnet, da føler jeg meg litt uthvilt, og nyter kvelden/natten noen timer alene. Det blir litt som medisin for meg. Men så sliter jeg jo med å komme meg opp om morgenen. Både pga lite søvn, sammen med smerter.

Det er bare så altfor mye gøye filmer om kvelden! Vet ikke hvordan jeg skal snu på dette, det er liksom en av mine få gleder i livet, pga sykdom, så det er ikke så enkelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...